Crossref Member Badge

Інститут педагогіки в ЗМІ

Відділу навчання географії та економіки Інституту педагогіки НАПН України – 85! 09.10.2019 Відділу навчання географії та економіки Інституту педагогіки НАПН України – 85!
8 жовтня 2019 року відділ навчання географії та економіки Інституту педагогіки НАПН України відзначив 85 років від дня заснування. Вітаємо відділ навчання географії та економіки Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України з ювілеєм!

UA: Радіо Культура. 03.09.2019 UA: Радіо Культура.

Гостя - докторка педагогічних наук, головна наукова співробітниця інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України Наталя Богданець-Білоскаленко.

"Еспресо : вибір читачів" 14.08.2019 "Еспресо : вибір читачів"

На каналі Еспресо в прямому ефірі головний наук.співробітник Інституту педагогіки НАПН України Наталя Богданець-Білоскаленко говорила про книжкову премію "Еспресо : вибір читачів" (оскільки третій рік поспіль у складі експертного журі), про сучасну дитячу літературу, шкльні підручники, Нову українську школу тощо.

Нова українська школа:  базовий стандарт професійної діяльності керівника 14.06.2019 Нова українська школа: базовий стандарт професійної діяльності керівника

Директор школи є головною фігурою в системі загальної середньої освіти. Своєю професійною діяльністю та особистісними якостями він є прикладом і для педагогічного колективу, і для учнів. Концепція Нової української школи поставила нові вимоги до керівника ЗЗСО як до фахівця. Тож для того, щоб керувати сучасним оновленим закладом освіти, йому необхідно відповідати цим вимогам.

Постать на історичному тлі 05.06.2019 Постать на історичному тлі

А життям була освіта

Організаційний механізм управління школою 05.06.2019 Організаційний механізм управління школою

У статті наголошено про необхідність комплексного оцінювання ефективності інформаційного забезпечення організаційного механізму управління (ІЗОМУ)

Навчання сучасним методам викладання в закладах загальної середньої освіти 03.06.2019 Навчання сучасним методам викладання в закладах загальної середньої освіти

На базі Миргородської гімназії ім. Т.Г. Шевченка (директор Аршинніков О.Г.] відбувся обласний науково-методичний семінар «Науково - методичне забезпечення компетентнісно-орієнтова-ного навчання економіки та географічних курсів за вибором економічного спрямування в закладах загальної середньої освіти».

Ми повертаємо свій автентичний правопис - експерт про зміни в українській мові 28.05.2019 Ми повертаємо свій автентичний правопис - експерт про зміни в українській мові

На Прямому каналі скайп-зв'язком головний науковий співробітник Наталія Богданець-Білоскаленко говорила про новий Український правопис.

В об'єктиві: Інтерв'ю з Олександром Надтокою 20.05.2019 В об'єктиві: Інтерв'ю з Олександром Надтокою

22 квітня 2016 р. відбулося інтерв'ю із завідувачем лабораторії географічної і економічної освіти, кандидатом педагогічних наук, старшим науковий співробітником Надтокою Олександром Федоровичем.

16.05.2019 Семінар для освітян

16 травня 2019 р. освітяни міста Миргород та Полтавської області зібралися на науково-методичний семінар.

22.02.2019 Пріоритети Міністерства освіти і науки України на 2019 рік

21 лютого 2019 року в прямому ефірі Програми «Київ-LIVE» телеканалу «Київ» участь завідувач відділу економіки та управління загальною середньою освітою Інституту педагогіки НАПН України Олена Онаць

Ніна Голуб: Шкільна мовна освіта: проблеми і перпективи 11.02.2019 Ніна Голуб: Шкільна мовна освіта: проблеми і перпективи

Лиш у двох словниках - соціолінгвістичному й методичних термінів є визначення поняття «мовна освіта»: це «процес і система організації навчання державної, рідної й іноземних мов». А от щодо завдань, то є кілька варіантів: від «розвитку багатомовності й підтримки мовного різноманіття в суспільстві» до «становлення духовно багатої особистості, яка володіє вміннями і навичками вільно, комунікативно доцільно користуватися виражальними засобами мови, її типами, стилями, жанрами, формами ...».

Про модернізацію в умовах реформування 11.02.2019 Про модернізацію в умовах реформування

Напередодні Загальних зборів 15 листопада в Національній академії педагогічних наук України відбувся методологічний семінар «Концептуальні засади розвитку освіти дорослих: світовий досвід, українські реалії і перспективи». Учасники засідання заслухали доповідь директора Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України Лариси Лук'янової про сучасні реалії, тенденції і перспективи розвитку освіти дорослих.

Інтерв’ю Земфіри Кондур 07.02.2019 Інтерв’ю Земфіри Кондур

Співробітник відділу навчання мов національних меншин та зарубіжної літератури Інституту педагогіки НАПН України, Кондур Земфіра, активно представляє інтереси українських ромів в Європейському парламенті, ООН, ОБСЄ, Раді Європи.

Чи потрібен профстандарт директора школи? 19.11.2018 Чи потрібен профстандарт директора школи?

Під час освітнього фестивалю управлінської майстерності Kyiv EdFest провідний науковий співробітник відділу економіки та управління ЗСО Інституту педагогіки НАПН України, голова Асоціацій керівників шкіл України Олена Онаць представила колегам бачення базового стандарту керівника загальноосвітнього навчального закладу.

Загальноосвітня школа як активна соціально-педагогічна система 06.11.2018 Загальноосвітня школа як активна соціально-педагогічна система

У концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» закладено заходи щодо розвитку управлінського потенціалу об’єднаних територіальних громад у сфері освіти та забезпечення ефективного управління загальною середньою освітою задля сприяння реальної автономії школи.

Освіта на каналі «Культура». Психологія освіти 11.06.2018 Освіта на каналі «Культура». Психологія освіти

Особливості ЗНО цього року.

Управління новою українською школою 22.03.2018 Управління новою українською школою

Сучасний світ диктує свої зміни, відповідно до яких має змінюватися не лише суспільство, а й якісний підхід до освітнього процесу. З цією метою було започатковано реформування середньої освіти — «Нова українська школа». Щоб врахувати всі компоненти майбутніх змін у ЗСО, науковці створили дві концепції. Пропонуємо фахове порівняння концепцій від Міністерства освіти і науки України та НАПН України.

Організаційні механізми ГДУ: технологічні основи конструювання та принципи дії 12.03.2018 Організаційні механізми ГДУ: технологічні основи конструювання та принципи дії

Автори матеріалу переконані: щоб відповідати потребам демократичного суспільства і громадян, управління ЗНЗ має здійснюватися як громадсько-державне через науково обґрунтовані ефективні організаційні механізми й технології, які ліквідують державну монополію на освіту та сприятимуть перетворенню закладу з державної установи на соціальний інститут.

Організаційні механізми ГДУ: концептуальні засади 15.01.2018 Організаційні механізми ГДУ: концептуальні засади

На думку авторів дослідження, громадсько-державне управління — це ключова умова якісно нового, стабільного функціонування освіти й інноваційного розвитку ЗНЗ. Адже освіта є стратегічним ресурсом соціально-економічного та культурного розвитку держави, забезпечення її національних інтересів, особистісного розвитку кожної людини відповідно до вимог демократичного суспільства.