Методичні рекомендації

Посібники


ЕКСПЕРТИЗА ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ інструктивно-методичні матеріали для експертизи електронних версій проектів підручників для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів

Презентації



ІНФОРМАТИКА на що звертати увагу
Вимоги до оцінювання сучасного підручника
ЕКСПЕРТИЗА ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З ІНОЗЕМНИХ МОВ 8 КЛАС
Експертам про учня 8 класу
Експертиза рукопису підручника з української літератури
ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТУ ПІДРУЧНИКА «БІОЛОГІЯ. 8 КЛАС»
ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТУ ПІДРУЧНИКА «ФІЗИКА» для 8 класу
ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПЕРТИЗИ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА З ОСНОВ ЗДОРОВ’Я
Особливості експертизи компетентнісно зорієнтованого підручника для основної школи
Особливості експертизи підручників з трудового навчання для основної школи
Особливості експертизи підручників з історії України та всесвітньої історії (8 клас)
Особливості експертизи шкільних підручників з алгебри й геометрії 8 клас
Особливості експертизи шкільних підручників з мистецтва 8 клас
Особливості експертизи шкільних підручників з мов національних меншин
Особливості експертизи шкільних підручників із зарубіжної літератури
Особливості експертизи шкільного підручника з географії 8 клас
Особливості експертного оцінювання підручника хімії
Психолого-педагогічні аспекти експертизи підручників для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Як працювати з інструктивно-методичними матеріалами
Робота експерта з репозитарієм - три кроки
Гендерна експертиза підручника. Олена Малахова
Гендерна експертиза підручника. Частина 1
Гендерна експертиза підручника. Частина 2
Основні компоненти «прихованого навчального плану»

Проекти підручників для учнів 8 класу. Відео


День перший





День другий



День третій