Crossref Member Badge

Всеукраїнський форум вчителів іноземних мов «Якість освіти: унікальна роль мови»

18.10.2013
17 жовтня 2013 року у Київському національному лінгвістичному університеті під головуванням заступника Міністра освіти і науки Бориса Жебровського пройшов Всеукраїнський форум вчителів іноземних мов «Якість освіти: унікальна роль мови».

У заході взяли участь ректор Київського національного лінгвістичного університету Роман Васько; директор Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Олександр Удод; завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України Валерій Редько; доктор педагогічних наук, професор Софія Ніколаєва; директор Британської Ради в Україні Мартін Даул; заступник директора Гете-Інституту в Україні Петра Кьоппер-Маєр; аташе Посольства Французької Республіки в Україні Вірджінія Вільшанж; добровольці Корпусу Миру США в Україні.

«Сьогодні Україна впевнено крокує в європейську сім’ю народів і не знати іноземної мови, принаймні не зручно. Учні ніколи не будуть мати успіх на ринку праці, якщо вони не володіють одною-двома іноземними мовами», - наголосив заступник Міністра Борис Жебровський.

Він зазначив, що роль іноземної мови у забезпеченні якісної освіти дуже велика. «Її нічим не можна замінити. Вона проголошена у багатьох міжнародних документах, зафіксована в наших стандартах. Останній Форум міністрів країн Європи, який проходив у квітні в Хельсінкі, розглядав питання якості освіти. Серед критеріїв, які безумовно впливають на якість освіти, – це звичайно білінгвістика, вивчення іноземних мов», - повідомив заступник Міністра.

Також у рамках форуму відбувся круглий стіл «Особливості навчально-методичного забезпечення з іноземних мов учнів загальноосвітніх навчальних закладів», у якому взяли участь автори підручників з іноземних мов, представники Інституту педагогіки НАПН України та інші.

Учителі порушували питання пов’язані з використанням ІКТ не лише на уроках, але й у процесі підготовки та перепідготовки вчителя; організацією навчання через дистанційну форму навчання; проведення вебінарів для вчителів; створення не лише підручників, але і навчально-методичних комплектів.

Загалом учителі позитивно сприйняли та оцінили інноваційні кроки у реформуванні іншомовної освіти та роботу Міністерства освіти і науки України у цьому напрямку.  

Джерело: сайт Міністерства освіти і науки України 


Повернення до списку