Crossref Member Badge

Результати конкурсу НАПН України на кращі наукові роботи, створені в 2013 році

Результати конкурсу НАПН України на кращі наукові роботи, створені в 2013 році 19.03.2014

Підсумки конкурсу

Національної академії педагогічних наук України

на кращі наукові роботи, створені членами та співробітниками НАПН України в 2013 році


19 березня 2014 року на засіданні Президії НАПН України були оголошені підсумки конкурсу НАПН України на кращі наукові роботи, створені членами та співробітниками НАПН України в 2013 році.

На конкурс, що проводиться щороку, подаються планові роботи, виконані як окремими вченими, так і колективами (не більше п’яти осіб).

Конкурс проводиться за такими номінаціями:

· краща монографія;

· кращий підручник або навчальний комплект для учнів, студентів;

· кращий посібник (навчальний, навчально-методичний, практичний) для використання в освітній та інших видах соціальної практики;

· краща енциклопедія, словник, довідник;

· кращий електронний ресурс (навчального призначення, для підтримки наукових досліджень, управління освітою);

· кращий навчальний технічний засіб та обладнання.

До кожної номінації встановлюється відзнака дипломами І, ІІ і ІІІ ступеня.

Згідно із Постановою Президії НАПН України № 1-7/5-75 від 19 березня 2014 року серед переможців конкурсу НАПН України на кращі наукові роботи, створені в 2013 році, є співробітники Інституту педагогіки НАПН України. 

70.jpg

У номінації «За кращу монографію» дипломом ІІ ступеня відзначено колективну монографію «Диференційований підхід в історії української школи (кінець ХІХ – перша третина ХХ ст.)», створену співробітниками лабораторії історії освіти (автори: Наталія Петрівна Дічек, Нестор Миколайович Гупан, Лариса Дмитрівна Березівська, Людмила Семенівна Бондар, Наталія Борисівна Антонець).
хімія.pngУ номінації «За кращий підручник або навчальний комплект для учнів, студентів» дипломом ІІ ступеня відзначено навчальний комплект: підручник «Хімія, 11 клас. Профільний рівень» та навчальний посібник «Хімія в завданнях, 10-11 кл.», створений співробітниками лабораторії хімічної і біологічної освіти (автори: Людмила Петрівна Величко, Ніна Миколаївна Буринська, Ганна Анатоліївна Лашевська, Наталія Володимирівна Титаренко).75.jpg
69.jpgУ номінації «За кращий посібник (навчальний, навчально-методичний, практичний) для використання в освітній та інших видах соціальної практики» дипломом ІІІ ступеня відзначено навчально-методичний посібник «Лінгводидактичні засади навчання іноземної мови учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів», створений співробітниками лабораторії навчання іноземних мов (автори: Валерій Григорович Редько, Василь Макарович Плахотник, Тамара Костянтинівна Полонська, Надія Пилипівна Басай, Ірина Вікторівна Алєксєєнко).

Вітаємо переможців і бажаємо їм подальших успіхів!


Повернення до списку