Crossref Member Badge

Науково-методичний семінар «Про результати впровадження варіативних моделей освітніх округів у сільській місцевості»

Науково-методичний семінар «Про результати впровадження варіативних моделей освітніх округів у сільській місцевості» 03.04.2014

27 березня 2014 року лабораторією сільської школи Інституту педагогіки НАПН України спільно з методичним кабінетом відділу освіти Обухівської облдержадміністрації проведено науково-методичний семінар «Про результати впровадження варіативних моделей освітніх округів у сільській місцевості»

У роботі семінару взяли участь 5 співробітників лабораторії (Мелешко В.В., Лопухівська А.В., Мельник Ю.С., Шевчук Л.М., Башинська Т.П.), методисти методичного кабінету Обухівської облдержадміністрації, директори експериментальних навчальних закладів Обухівського району Київської області.

Теми виступів:

  • В.В. Мелешко – «Про результати впровадження варіативних моделей освітніх округів у вітчизняній практиці»;
  • А.В. Лопухівська – «Формування комунікативної компетентності учнів основної школи у середовищі освітнього округу»;
  • Ю.С. Мельник -- «Конструювання змісту курсів за вибором з фізики в умовах освітнього округу»;
  • Л.М. Шевчук – «Зміст та форми організації самостійної роботи над текстом в умовах освітнього округу;.
  • Т.П. Башинська -- «Організація взаємодії початкової школи із суб’єктами освітнього округу».

Мета заходу -- проведення моніторингу результативності впровадження варіативних моделей освітніх округів у вітчизняній практиці, оприлюднення результатів наукового дослідження з теми; обговорення показників та критеріїв ефективності впроваджуваних експериментальних методик.

Проблеми, які обговорювалися: експериментальні результати наукового дослідження з теми «Моніторинг моделей освітнього округу у сільській місцевості», перевірка результатів впровадження прогностичної моделі освітнього округу у сільській місцевості, моніторинг результатів впровадження посібника «Управління розвитком сільської малочисельної школи», рекомендація до впровадження навчально-методичного посібника «Задачі прикладного змісту з фізики у старшій школі», результати впровадження методичних рекомендацій щодо формування комунікативної компетентності учнів основної школи у середовищі освітнього округу.

Результати. Узагальнення результатів для підготовки методичних рекомендацій щодо адаптації прогностичної моделі освітнього округу у педагогічну практику, формулювання відповідних висновків .


Повернення до списку