Crossref Member Badge

Засідання Всеукраїнського клубу "Директор школи" та розширене засідання АКШУ

Засідання Всеукраїнського клубу "Директор школи" та розширене засідання АКШУ 28.10.2014

10 жовтня 2014 року відбулося традиційні засідання Всеукраїнського клубу «Директор школи» та розширене засідання АКШУ, організаторами якого є Асоціація керівників шкіл України спільно з лабораторією управління освітніми закладами Інституту педагогіки НАПН України та редакцією газети «Директор школи», Інституту післядипломної педагогічної освіти, Всеукраїнський фонд «Крок за кроком», Київський міський будинок учителя.

Тема засідання: «Роль керівника ЗНЗ в управлінні громадсько-активною школою».

У засіданні взяли участь представники МОН – 2 особи Давидович Алла Василівна та Божинський Володимир Святославович, заступник директора Інституту педагогіки НАПН України – Засєкіна Тетяна Миколаївна. Засідання відбувалося в пленарному режимі та працювали творчі групи, на які винесено було актуальні питання для обговорення і можна було почути думку кожного, хто приїхав з різних куточків України. Учасники засідання висловлювали великий інтерес до актуальності тематики, вагомість представництва науковців, які керували творчими групами, організували їх змістовну роль (Калініна Л.М.,Побірченко Н.А., Даниленко Л.І,) Великий інтерес учасників засідання викликав виступ Козіної І.П., яка представила досвід європейських країн щодо оцінювання діяльності ЗНЗ та ролі громадськості в цих процесах та Калініної Л.М, яка ознайомила з проектом концепції атестації ЗНЗ та критеріями оцінювання їхньої діяльності.

На засіданні розглянуто такі питання: Якою має бути роль керівника у створення ГАШ та ефективному управлінню нею? Які існують принципи, підходи, методи, інструменти для цього? Як використовувати ефективні механізми ГДУ в управлінні ГАШ? Чому церковні школи в Україні закономірно вважаються прообразом ГАШ? Досвід упровадження проектів, організація волонтерства, демократизація управління, роль освітніх округів тощо. Підвищення ролі громадськості в управлінні ЗНЗ. Як перетворити школу в інститут громадського суспільства? Як здійснюється державний нагляд та громадський контроль за діяльністю ЗНЗ у зарубіжних країнах. Школа і суспільні процеси в країна, освіти і громади. Державно-громадське і громадсько-державне управління ЗНЗ: плюси і виклики. Механізми впровадження громадсько-державного управління – інструмент створення ГАШ.

Результати. Розглянуто тенденції та моделі ГАШ в теорії і практиці; підвищено рівень професійної компетентності керівників ЗНЗ в управлінні ГАШ, створенні моделі ефективного культурно-освітнього середовища. Виявлено успішний досвід ГАШ. Розроблено методичні рекомендації, друковані матеріали проектів нормативних документів та авторських розробок. Учасникам засідання вручено сертифікати.

ПЕРЕГЛЯНУТИ ФОТО


Повернення до списку