Crossref Member Badge

Круглий стіл «Складові гуманітарної експертизи комплексного оцінювання розвитку ЗНЗ»

Круглий стіл «Складові гуманітарної експертизи комплексного оцінювання розвитку ЗНЗ» 17.04.2015

9 квітня 2015року в Ірпінському навчально-виховному об’єднанні «Освіта» (м. Ірпінь, Київська область) відбувся круглий стіл «Складові гуманітарної експертизи інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу». Організатором наукового заходу виступив відділ інновацій та стратегій розвитку освіти Інституту педагогіки НАПН України. Метою круглого столу стало обговорення та оприлюднення теоретико-методичних розробок наукових співробітників відділу, пов’язаних з гуманітарною експертизою інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу.

Особливістю навчального закладу є використання технології розвивального навчання на всіх трьох ступенях ЗНЗ. Він бере активну участь у Всеукраїнському експерименті «Хмарні сервіси в освіті». Ірпінське НВО «Освіта» є одним з експериментальних майданчиків відділу інновацій та стратегій розвитку освіти.

В обговоренні проблеми взяли участь працівники відділу інновацій та стратегій розвитку освіти, представник відділу освіти Ірпінської міської Ради, директор і вчителі НВО «Освіта» За результатами обговорення було ухвалено висновки та рекомендації.


ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ КРУГЛОГО СТОЛУ

1. Гуманітарна експертиза може стати однією з теоретико-методичних основ оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів. Безперечна перевага гуманітарної експертизи полягає в тому, що вона відповідає людиноцентричній освітній парадигмі.

2. До переліку критеріїв гуманітарної експертизи можна долучити такі, що виявляють психологічне самопочуття всіх учасників навчально-виховного процесу.

3. Розвивальне навчання дає широкий простір для застосування гуманітарної експертизи, оскільки таке навчання є особисто зорієнтованим, базується на психолого-педагогічних теоретичних засадах.

4.В оцінюванні інноваційного розвитку ЗНЗ важливим є виявлення інтелектуального і духовного зростання кожного учня, що потребує цілого спектру критеріїв оцінювання якості навчального процесу.

ПЕРЕГЛЯНУТИ ФОТО


Повернення до списку