Crossref Member Badge

На Хмельниччині актуалізували проблему якості шкільної екологічної освіти

На Хмельниччині актуалізували проблему якості шкільної екологічної освіти 19.11.2015

       17 листопада співробітники відділу моніторингу та оцінювання якості загальної середньої освіти Інституту педагогіки НАПН України взяли участь у обласному науково-практичному семінарі вчителів з питань підвищення якості екологічної освіти загальноосвітніх навчальних закладів Хмельницької області.

Учасники семінару обмінялися досвідом формування, розвитку й оцінювання екологічної компетентності учнів у системі профільного навчання, обговорили питання підвищення кваліфікації вчителів екології, формування в учнів екологічної культури у системі позашкільної роботи на базі обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді.

DSC_0003.JPG
 Окремим блоком обговорювалися питання щодо моніторингу й оцінювання якості шкільної екологічної освіти. Зокрема, Л. С. Ващенко, стнауковий співробвідділу, к. пед. н., розповіла про особливості оцінювання рівнів сформованості предметних компетентностей школярів засобами тестових технологій. А. В. Гривко, науковий співроб. відділу, к. пед. н., продемонструвала можливості використання інструментарію сучасних освітніх мережевих платформ у процесі оцінювання прогресу формування в учнів предметних і ключових компетентностей. В. Г. Паньков, стнауковий співроб. відділу, к. пед. н., висвітлив питання щодо оцінювання екологічного складника міжпредметних компетпентностей учнів засобами математичних задач. Методи аналізу тесту екологічної компетентності запропонував Л. І. Середа., аспірант Інституту педагогіки НАПН України.

У роботі семінару взяв участь ректор Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти В. Є. Берека, д. пед. н., який у своєму виступі проаналізував стан науково-методичного супроводу екологічної освіти. Шляхи поліпшення якості екологічної освіти окреслив О. І. Фасоля, директор департаменту освіти і науки Хмельницької обладміністрації.

У результаті співпраці учасників семінару було визначено основні науково-методичні підходи до навчання екології в профільній школі, схарактеризовано можливі методи й засоби підвищення якості шкільної екологічної освіти.


Повернення до списку