Crossref Member Badge

Науково-практичний семінар «Ціннісно-смислові орієнтири розвитку прородничо-математичних знань в складі гуманітарної науки»

Науково-практичний семінар «Ціннісно-смислові орієнтири розвитку прородничо-математичних знань в складі гуманітарної науки» 13.01.2016

5–6 січня 2016 року у м. Кременчук Полтавської області на базі Центру професійного саморозвитку вчителя імені І. А. Зязюна працював регіональний науково-практичний семінар «Ціннісно-смислові орієнтири розвитку прородничо-математичних знань в складі гуманітарної науки», організований Інститутом педагогіки НАПН України та Кременчуцькою гімназією № 5 імені Т. Г. Шевченка.

На семінарі обговорювалися результати організаційно-підготовчого етапу Всеукраїнського експерименту за темою «Модульно-цільове проектування дидактичних одиниць в навчальному процесі гімназії: регіональний аспект», що розпочався у 2014 році за науковї підтримки інституту. Основні результати експериментальної роботи презентувала керівник Центру професійного саморозвитку вчителя імені І. А. Зязюна, директор гімназії І. М. Бобер, яка висвітлила досягнення педагогічного колективу у розробленні наукової проблеми проектування дидактичних одиниць та окреслила завдання другого етапу педагогічного експерименту. Заступник директора з наукової роботи Інституту педагогіки М. В. Головко виступив із доповіддю «Модернізація змісту загальної середньої освіти: наукові підходи в практичному вимірі», в якій актуалізував питання вироблення механізмів удосконалення змісту загальної середньої освіти. Науковий керівник експерименту, провідний науковий співробітник відділу дидактики В. І. Кизенко у доповіді «Педагогічні засоби впровадження варіативного компонента змісту освіти в старшій школі» акцентував увагу  на науково-практичних підходах щодо розроблення та реалізації варіативного компонента змісту освіти, а також визначив першочергові завдання на 2016 рік.

            Були проведені наукові консультації з виконавцями дослідно-експериментальної роти, а також вручені відзнаки Інституту педагогіки вчителям-експериментаторам гімназії.

Переглянути фото
 

Повернення до списку