Crossref Member Badge

Другий день роботи Всеукраїнської наради-інструктажу експертів проектів підручників для 8 класу ЗНЗ «Науково-методологічні засади створення сучасного підручника»

Другий день роботи Всеукраїнської наради-інструктажу експертів проектів підручників для 8 класу ЗНЗ «Науково-методологічні засади створення сучасного підручника» 10.02.2016

10 лютого 2016 року в Інституті педагогіки НАПН України продовжує роботу Всеукраїнська нарада-інструктаж «Науково-методологічні засади створення сучасного підручника» для представників обласних Інститутів післядипломної педагогічної освіти, відповідальних за проведення інструктажу експертів  проектів підручників для учнів 8 класу.

Відкрив робоче засідання заступник директора з наукової роботи Микола  Головко, який привітав учасників та відзначив важливість формування експертного середовища як умови забезпечення загальноосвітньої школи якісними підручниками.

З інформацією щодо організаційних особливостей здійснення експертизи проектів підручників виступила завідувач сектору змісту підручників і навчальних матеріалів відділу загальної середньої освіти і підготовки учителів Інституту модернізації змісту освіти Олена Дубовик.

Науковці Інституту педагогіки презентували науково-методичні особливості експертизи шкільних підручників.  Загальні питання теорії підручникотворення висвітлила у своєму виступі Світлана Трубачева, старший науковий співробітник відділу дидактики.

Завідувач відділу моніторингу та оцінювання якості загальної середньої освіти Юрій  Жук ознайомив учасників наради з  експертним підходом в оцінюванні  шкільного підручника. З особливостями експертизи проектів підручників з української мови та літератури учасників ознайомили Неллі Бондаренко, старший науковий співробітник відділу навчання української мови та літератури, та   Анатолій Фасоля, провідний науковий співробітник цього відділу. Старші наукові співробітники відділу навчання мов національних меншин та зарубіжної літератури Валентина  Снєгірьова та Олена  Фідкевич висвітлили методичні рекомендації щодо експертизи     проектів підручників з мов національних меншин та зарубіжної літератури. З питань організації експертизи підручників трудового навчання  коментарі та рекомендації надала старший науковий співробітник відділу технологічної освіти Тетяна Мачача. 

Переглянути фото




Повернення до списку