Crossref Member Badge

Міжнародний семінар з валідації дослідження Організації економічного співробітництва та розвитку щодо доброчесності освітньої системи України

Міжнародний семінар з валідації  дослідження Організації економічного співробітництва та розвитку щодо доброчесності освітньої системи України 16.03.2016

        Завідувач відділу економіки та управління ЗСО, доктор педагогічних наук, професор Калініна Л. М. та старший співробітник відділу, кандидат педагогічних наук Онаць. О.  М. взяли активну  участь у міжнародному семінарі з валідації  дослідження Організації економічного співробітництва та розвитку щодо доброчесності освітньої системи України (Education System Integrity) за напрямком :дошкільна, загальна  середня та професійна освіта, який проводився Інтитутом розвитку освіти за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» у Великому конференц-залі НАН України   у березні 2016 року.

       На семінарі обговорювалися попередні результати дослідження, яке упродовж 2015 – початку 2016 року експерти організації економічного співробітництва та розвитку проводили дослідження «Integrity Study of Education System in Ukraine». Під час дослідження виявлено ряд порушень/недоліків, які створюють можливості або стимулюють недоброчесну поведінку в системі освіти. Підсумкова сесія кожного питання семінару була присвячена валідації масштабу дослідження та визначенню, чи є потреба в модифікації переліку порушень, тому що після кількох місяців роботи над документами та після численних інтерв’ю під час поїздок по Україні деякі порушення не були достатньо підтверджені, а, можливо, є й інші порушення, які не ввійшли до  попереднього звіту. При підготовці кінцевого  звіту будуть враховані зауваження і пропозиції учасників семінару.

        Досліджувалися і обговорювалися  на семінарі такі напрями: доступ до дошкільної та шкільної освіти за допомогою неофіційних домовленостей; неналежне визнання навчальних досягнень ( ця сесія стосується навмисних маніпуляцій результатами оцінювання для отримання особистої винагороди); додаткові приватні заняття від шкільних учителів (ця сесія стосується проблемних форм приватного репетиторства, таких, як платне репетиторство учителів для власних учнів зі школи); неналежний вплив на кадрові рішення:фаворитизм  (ця сесія стосуєтьс фаворитизму у кадрових рішеннях на посади вчителів і керівників у дошкільній, загальній середній та професійній освіті); розкрадання коштів в освіті (ця сесія стосуєтьс схеми розкрадання коштів); шахрайство під час закупівель підручників; верифікація масштабу дослідження: підсумки та наступні кроки.

Переглянути фото


Повернення до списку