Crossref Member Badge

Всеукраїнська літня школа «Освітні ініціативи – 2016»

11.06.2016


Із 6 по 10 червня 2016 року на базі Скадовського навчально-виховного комплексу «Академічна гімназія» Скадовської міської ради Херсонської області тривала робота Всеукраїнської літньої школи «Освітні ініціативи – 2016» для педагогів дошкільної та початкової ланок освіти, а також працівників психологічної служби. Організаторами школи стали кафедра теорії і методики дошкільної, початкової освіти й психології КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» (завідувач – кандидат філологічних наук, доцент Т. В. Комінарець) та СНВК «Академічна гімназія» (директор – заслужений учитель України А. О. Соценко). Урочисто відкрив захід і привітав учасників доктор філософії, професор, ректор КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» А. М. Зубко.

            Учасниками літньої школи стали педагоги і психологи навчальних закладів Херсонської, Дніпропетровської, Донецької, Житомирської, Запорізької, Кіровоградської, Луганської та Хмельницької областей.


У роботі школи з лекціями й майстер-класами виступили фахівці в галузі педагогіки, психології, дошкільної і початкової освіти – О. Я. Савченко, , академік НАПН України; М. П. Гузик, народний учитель України, член-кореспондент НАПН України; О. В. Онопрієнко, докторант Інституту педагогіки НАПН України; наукові співробітники Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України – М. М. Марусинець і Л. М.; О. Г. Александрова, кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної та соціальної психології Херсонського державного університету; викладачі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» – Т. В. Комінарець, О. В. Стребна і О. В. Кохановська; керівники, педагоги, психологи закладів освіти Херсонської області – А. О. Соценко, Т. В. Кірилейза, О. П. Хоменюк.


Науковці Інституту педагогіки НАПН України разом із практиками розглянули актуальні проблеми сучасної початкової освіти. Так, О. Я. Савченко розкрила питання рефлексії вчителя і учнів як ресурсу суб’єкт-суб’єктного навчання, формування уміння вчитись як ключової компетентності молодшого школяра, реалізації компетентнісного підходу під час роботи за навчальним комплектом з літературного читання; О. В. Онопрієнко зосередилась на теоретичних, методичних і практичних аспектах навчання молодших школярів математики на засадах компетентнісного підходу, побудови системи уроків математики, реалізації ефективних форм і методів контролю навчальних досягнень. Всі ці проблеми є назрілими для учасників літньої школи, отже, запропоновані науковцями шляхи їх подолання виявились доступними й прийнятними до впровадження.


 


Повернення до списку