Crossref Member Badge

Новітні підходи до реформування технологічної освіти

Новітні підходи до реформування технологічної освіти 04.10.2016

28 вересня 2016 року в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся семінар методистів РНМЦ (районних науково-методичних центрів) та голів РМО вчителів трудового навчання м. Києва.

Про стратегію розвитку технологічної шкільної освіти в Україні та методику її впровадження в навчально-виховний процес доповіла Мачача Тетяна Святославівна, старший науковий співробітник відділу технологічної освіти Інституту педагогіки НАПН. Тетяна Святославівна зосередила увагу на узгодженні проектно-технологічного підходу до структурування й реалізації змісту технологічної освіти з особистісно-орієнтованим, діяльнісним і компетентнісним підходами, відповідно до вимог Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти (Освітня галузь «Технології»).

Голова Круглого столу Боринець Надія Іванівна, доцент кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій ІППО КУ імені Бориса Грінченка, розкрила творчу сутність проектно-технологічної діяльності як основи реалізації змісту й методики трудового навчання та творчого розвитку особистості кожного учня, уточнила понятійний апарат дефініцій у сфері творчості, відзначила здобутки та подальші плани столичної технологічної освіти учнів загальноосвітніх шкіл.

У роботі Круглого столу також взяла участь Рак Людмила Миколаївна, головний редактор газети «Трудове навчання».

ПЕРЕГЛЯНУТИ ФОТО


Повернення до списку