Crossref Member Badge

Управлінський дискурс Нової української школи

Управлінський дискурс Нової української школи 02.05.2017

На базі Миколаївського ОІППО  26 квітня 2017 року на базі МОІППО у рамках курсів підвищення кваліфікації Людмилою Миколаївною Калініною, завідувачем відділу економіки та управління загальною середньою освітою Інституту педагогіки НАПН України, доктором педагогічних наук, професором проведено лекції-презентації «Управлінський дискурс Нової української школи» та проектування модернізації  управління розвитком сучасних шкіл на концептуальних засадах теорії активних систем, дитиноцентризму, сингулярності, «Нової української школи»  та   міжнародних порівняльних досліджень( індекс свободи освіти 2016 р, ТОП 10 важливих навичок у період 4 індустріальної революції,  дані Давосу та UNESCO INSTITUTE FOR STATISTICS (UIS)).           

Якою буде нова українська школа? Які виклики стоять перед директорами сучасних шкіл  до 2029 року і наскільки успішно вони з ними справляться? Як відбувається управління новою школою як фінансово-економічною системою в умовах автономії та законодавчих змін? Ці та багато інших питань з модернізації управління розглядалися  під час зустрічі з керівниками шкіл Миколаївської області.

Головний  меседж, який пролунав  для усвідомлення  директорами  шкіл різних типів, – реформа освіти відбувається саме в школі, а зміни нас не чекатимуть та залежать від активності  директора і учителів. В отриманні нових знань, нових умінь і метакомпететностей  проактивними мають бути усі, зацікавлені в освіті нової якості – учні,  учителі, керівники, фахівці з управління освітою.  Робота нової школи має бути зорієнтована на розуміння і здобуття  учнями «навичок майбутнього» цифрового та демократичного суспільства, яке формується в Україні.

Учасники зустрічі обговорили шляхи реалізації Концепції Нової української школи в навчальних закладах.

Інформація  розташована на сайті Миколаївського ОІППО


Повернення до списку