Результати навчання в контексті нової української школи

Результати навчання в контексті нової української школи 18.01.2018

17 січня 2018 року науковці Інституту педагогіки взяли участь у нараді методистів початкової освіти та регіональних координаторів з організації й проведення всеукраїнського експерименту за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової освіти «Нова українська школа».

Під час наради під модеруванням Хобзея П. К., заступника міністра освіти і науки України, були розглянуті організаційні питання впровадження всеукраїнського експерименту, презентована Типова освітня програма підготовки тренерів до навчання вчителів початкової освіти 2018/2019, 2019/2020 р.р (Сорочан Т. М., директор ЦІППО НАПН України), окреслена логістика організації впровадження підвищення кваліфікації очно-дистанційною формою навчання вчителів початкової школи (Завалевський Ю. І., в.о. директора ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»), презентований дистанційний блок освітньої програми підвищення кваліфікації для вчителів початкової освіти онлайн-курсу (Папіш О., менеджер ЕП EdEra).

На заході виступила Савченко Олександра Яківна, головний науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України. Олександра Яківна представила аналіз дидактичної категорії «результати навчання», що набула нового змісту в контексті реформування української школи.

Презентація Савченко О.Я.

Фотогалерея


Повернення до списку