Тренінг «Аксіологічна та прикладна спрямованість шкільного курсу математики»

Тренінг  «Аксіологічна та прикладна спрямованість шкільного курсу математики» 23.03.2018

23 березня співробітником відділу математичної та інформатичної освіти Інституту педагогіки НАПН України був проведений тренінг для 40 вчителів математики. Павлоград. Тема тренінгу «Аксіологічна та прикладна спрямованість шкільного курсу математики». Тренінг проводився на базі Павлоградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 12 і тривав 3 години.

Теоретичні частини тренінгу чергувались з практичними. Вчителі математики дізналися більше про аксіологію та можливості вчителя впливати на формування цінностей учнів під час навчання математики. Також учасники активно обговорювали стан математичної освіти в Україні, знайомились з досвідом Держави Ізраїль, виконували завдання в групах та презентували їх.


Повернення до списку