Всеукраїнська науково-методична конференція «Економіка і здоров’я в шкільній освіті»

Всеукраїнська науково-методична конференція «Економіка і здоров’я в шкільній освіті» 25.04.2018

24 квітня 2018 року на базі КЗ «НВК «Потенціал» Оболонського району м.Києва відбулася Всеукраїнська науково-методична конференція «Економіка і здоров’я в шкільній освіті»,  яка проводилася за підсумками дослідно-експериментальної роботи у Всеукраїнському експерименті «Економіка і здоровя у шкільній освіті»

Організатори: Міністерство освіти і науки України, Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти», Управління освіти Оболонської районної в м. Києві державної адміністрації, Соціальний центр «Перспектива - Оболонь», Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс «Школа І ступеня – гімназія «Потенціал» Оболонського району м.Києва»

Учасники:  керівники закладів освіти, працівники органів управління освітою, науковці, викладачі, методисти обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, працівники районних (міських) методичних установ, учителі, працівники психологічної служби системи освіти, представники громадськості, інші зацікавлені особи. Інститут педагогіки НАПН України представляла Онаць Олена Миколаївна, провідний науковий співробітник відділу економіки та управління ЗСО, кандидат педагогічних наук, Президент АКШУ, яка виступила з доповіддю на пленарному засіданні.

Мета: підсумки дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою: «Формування відповідального ставлення учнів гімназії до здоров’я в умовах ринкової економіки», презентація результатів роботи за темою дослідження,  обмін досвідом наукових та освітніх установ, закладів освіти та окремих педагогів щодо реалізації наскрізних освітніх ліній «Екологічна безпека і сталий розвиток» та  «Здоров’я і безпека» через партнерську кооперацію, перспективні напрями  розробки практичних механізмів партнерської кооперації в умовах реформування освіти України.

 

Напрями роботи Конференції

·        Економіка і здоров’я в шкільній освіті: вектори відокремленості і єдності в системі координат «Економіка і здоров’я».

·        Партнерська кооперація в освіті  як ознака соціального здоровя суспільства.

·        Здоровя – ресурс професійного самовизначення та професійної самореалізації.

·        Перша домедична допомога, або Що необхідно знати кожному, хто працює з дітьми і не тільки.

·        «Нова українська школа»: психофізіологічні чинники здоров’я і сталий розвиток.

 

На ПЛЕНАРНОМУ ЗАСІДАННІ «ЕКОНОМІКА І ЗДОРОВ’ Я ЯК АСПЕКТ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАСАД НОВОЇ КРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ»   висвітлено такі питання:

 

«Здоровязбережувальний аспект реалізації концептуальних засад нової української школи».

Кириленко Світлана Володимирівна,  кандидат педагогічних наук,  начальник відділу дослідження підготовки вчителів державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти», Самойленко Галина Едуардівна, співробітник відділу, координатор експерименту

«Нова українська школа: психофізіологічні чинники здоровя і сталий розвиток».

Кочерга Олександр Васильович, кандидат психологічних наук, заступник директора ІППО КУ імені Бориса Грінченка з навчально-методичної роботи.

«Здоров’я – ресурс професійного самовизначення та професійної самореаліз».

Кудіна Валентина Володимирівна, завідувач Підготовчого відділення Центру моніторингу якості та координації освітньої діяльності університету(Національний університет харчових технологій)

«Здоровязбережувальні технології: стратагема та організаційні механізми».

Онаць Олена Миколаївна, президент АКШУ, провідний науковий співробітник відділу економіки та управління ЗСО Інституту педагогіки НАПН України,кандидат педагогічних наук, старший науковий

«Здоровязбережувальна економіка в модернізації шкільної освіти».

Побірченко Неоніла Антонівна, доктор психологічних наук, професор, керівник науково-дослідної роботи за темою «Формування відповідального ставлення учнів до здоров’я в умовах ринкової економіки».

Під час конференції було організовано одинадцять  змістовних секцій  під загальною назвою «На перетині економіки і здоровя». Це майстер-класи, тренінги, презентація авторських програм педагогів гімназії «Потенціа»та їх партнерів, здоровязбережувальний спектр гімназії «Потенціал». Жвава і зацікавлена дискусія і обмін досвідом  учасників конференції відбулися   за темою: «Вектори відокремленості і єдності в системі координат «Економіка і здоровя», модераторами якого стали директор гімназії Малішевська Алла Петрівна та заступник з науково-методичної роботи Зубик Світлана Петрівна.

Заслуговує на особливу увагу представленням величезних надбань колективу гімназії «Потенціал» та їх багаторічних надійних партнерів науково-методичний посібник «Навчально-виховний комплекс «Потенціал»: здоровязбереження через партнерство», схвалений комісією з питань інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи з проблем виховання, розвитку дітей та учнівської молоді загальноосвітніх навчальних закладів Науково-методичної ради з питань освіти МОН України (Лист № 21.1/12-г-766 від 14.11.2017 року).


 

Програма конференції

 

Фотогалерея


Повернення до списку