Реалізація інноваційних технологій в умовах упровадження Концепції Нової української школи

Реалізація інноваційних технологій в умовах упровадження Концепції Нової української школи 25.10.2018

24 жовтня 2018 року у рамках Десятої міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті» та Восьмої міжнародної виставки освіти за кордоном «World Edu» відбувся науково-практичний семінар «Реалізація інноваційних технологій в умовах упровадження Концепції Нової української школи».

Організатори заходу: відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України, Київська гімназія східних мов №1 (КГСМ-1). Цільова аудиторія: керівники закладів освіти, вчителі, керівники та методисти районних міських управлінь освіти та обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти.

Учасникам науково-практичний семінару від учнів було надіслано відеозвернення всіма мовами, що викладаються у Київській гімназії східних мов №1.

Учасники семінару виступили з доповідями та виголосили повідомлення з таких проблем:  

«Особливості впровадження і реалізації педагогічних технологій профільного навчання» (Васьківська Г. О., доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України);

«Науково-теоретичні засади та педагогічна система розвитку культурно-мовних та морально-громадянських цінностей учнів КГСМ №1» (Савченко М. П., заступник директора з навчально-методичної роботи КГСМ №1, заслужений вчитель України;

«Актуальні питання модернізації змісту варіативного освітнього компонента в умовах профільного навчання» (Кизенко В. І., кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, провідний науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України);

«Розвиток мовної особистості здобувачів початкової освіти як носіїв культурно-мовних цінностей, основних суб’єктів комунікації» (Виклюк С. Г., вчитель-методист початкових класів КГСМ №1, відмінник освіти України);

«Мовленнєвий розвиток учнів як носіїв культурно-мовних цінностей засобами української мови: особистісно орієнтований підхід» (Масловська Л. Г., вчитель-методист української мови та літератури КГСМ №1, відмінник освіти України); 

«Проектування змісту навчальних посібників, підручників арабської мови у контексті розвитку культурно-мовних та морально-громадянських цінностей учнів гімназії» (Ахмад О. Р., вчитель-методист арабської мови КГСМ №1);

«Культурно-мовні цінності арабів» (Саліх Саліх Абд, старший учитель арабської мови КГСМ №1); 

«Компетентнісний підхід до моделювання дидактичних засобів розвитку культурно-мовних цінностей учнів у процесі навчання китайської мови» (Сократова Л. Г., вчитель-методист китайської мови КГСМ №1, заслужений вчитель України);

«Волонтерство як вияв морально-громадянських цінностей, суспільної активності гімназистів» (Сегеда Ж. П., класний керівник, вчитель-методист зарубіжної літератури КГСМ №1, відмінник освіти України);

«Проблема компетентнісно орієнтованого підходу до розвитку культурно-мовних цінностей учнів на уроках української мови» (Луцак О. В., заступник директора з виховної роботи, вчитель-методист української мови та літератури КГСМ №1, відмінник освіти України).

Також було обговорено актуальні питання, що стосуються змісту іншомовної освіти,  тенденцій модернізації педагогічних технологій профільного навчання тощо.

За результатами роботи науково-практичного семінару «Реалізація інноваційних технологій в умовах упровадження Концепції Нової української школи» ухвалено рішення про підготовку статей до збірника наукових праць «Дидактика: теорія і практика».

Докладніше


Повернення до списку