Партнерська взаємодія держави і громадськості в управлінні освітою в умовах децентралізації і ОТГ

12.11.2018

9 листопада 2018  року  в м. Кременець  на базі Волинського ліцею імені Нестора Літописця  Тернопільської області  відбулося  виїзне засідання Всеукраїнського клубу «Директор школи» на тему: «Партнерська взаємодія держави і громадськості в управлінні освітою в умовах децентралізації і ОТГ».                  

Учасники засідання:  керівники закладів освіти Тернопільької, Рівненської, Волинської областей, керівництво Кременецької РДА, Кременецької районної і міської ради, керівники закладів освіти Кременецького  і Збаразького районів,  м. Кременець і Почаїв, керівники опорних закладів освіти: Горинської та Почаївської і їх філій, педагогічні працівники, викладачі Кременецької обласної соціально-гуманітарної академії,  мистецьких закладів, позашкільних установ,  начальники відділів освіти ОТГ та районів, економісти відділів освіти і ОТГ, голови  Вишнівецької та Почаївської ОТГ, співробітники регіонального інклюзивно-ресурсного центру м. Кременець, представники громадськості.

Цікавою і змістовною була дискусія щодо: партнерської взаємодії держави і громадськості в управлінні освітою в умовах децентралізації і ОТГ; взаємодії опорного закладу із закладами освітнього округу, об’єднаної територіальної громади; стан управління опорними закладами освіти в умовах децентралізації та шкільної автономії в Україні; взаємодії опорного закладу з відділом освіти, місцевою громадою;  управлінські функції   керівника опорного закладу  в нормативних документах та у практичній діяльності; які ефективні технології управління опорним закладом освіти необхідно використовувати керівнику  для отримання  якісних освітніх послуг і метакомпетентностей здобувачами загальної середньої освіти  і громади?   Як можна  охарактеризувати  ступінь активності і зацікавленості та спроможності територіальних громад у їх реальній допомозі школі та участі у співуправлінні? Який  розподіл повноважень  та сфер відповідальності між учасниками управління освітою в умовах децентралізації,  стартові умови, система фінансування тощо? Наскільки автономний опорний заклад освіти? Які види  шкільної автономії  вже  має?  Які позитивні практики, форми і способи взаємодії, соціального партнертва   спрацьовують найкраще? Чи знайомі Ви з моделлю ГАШ?   З  міжнародним рухом шкіл ГАШ? Чи підтримуєте ви думку про те, що  модель ГАШ може бути оптимальною моделлю НУШ і опорного закладу освіти?

Переглянути відео: 

Фотогалерея

 


Повернення до списку