Організаційно-педагогічні та партнерські засади шкільної автономії опорних закладів освіти в умовах децентралізації та ОТГ

12.11.2018

10 листопада 2018 року в рамках дослідження теми НДР 2018-2020 «Організаційно-педагогічні та партнерські засади шкільної автономії  опорних закладів освіти в умовах     децентралізації  та ОТГ» відбулося ознайомлення провідного наукового співробітника відділу економіки та управління ЗСО Інституту педагогіки НАПН України Олени Онаць з діяльністю опорних закладів освіти Почаївської ОТГ та Горинського опорного закладу Кременецького району: з навчально-матеріальною базою закладів, бесіди з керівництвом та педагогічними працівниками. У відвіданих  опорних закладах створені всі умови для реалізації ідей нової школи України, педагогічні колективи фахові, творчі. Керівники креативні. Напрацьовуються власні моделі співпраці на засадах партнерства з місцевими громадами, депутатами, роботодавцями, бізнесом. Що стосується автономії закладу і керівників, то ще багато опіки і нечіткості у розподілі та реалізації повноважень. До складу  Почаївської міської громади  громада  входять школи міські і сільські, є два опорних заклади освіти. Горинський опорний заклад є опорним, але не входить до складу ОТГ. Усі опорні заклади мають філії.

 

Фотогалерея


Повернення до списку