Всеукраїнський науково-педагогічний семінар

28.01.2019

26 січня Тетяна Ремех, завідувачка відділу суспільствознавчої освіти, взяла участь  у Всеукраїнському науково-педагогічному семінарі, присвяченому дню пам'яті жертв Голокосту.

26-27 січня відбулися заходи Українського інституту вивчення Голокосту «Ткума» і музею «Пам’ять єврейського народу та Голокост в Україні», присвячені Міжнародному Дню пам’яті жертв Голокосту. На своїй сторінці у Фейсбук Ігор Щупак, директор УУкраїнського інституту «Ткума» («Відродження») зазначив: «Проте важливими є не «заходи до певних дат», а СИСТЕМА РОБОТИ з вчителями та науковцями, учнями та студентами, з якими ми вивчаємо Голокост у контексті історії України, всесвітньої історії та інших геноцидів – від Голодомору до депортації кримських татар»...

Під час семінару цікаві змістовні сесії провели: Ігор Щупак (директор Українського Інституту «Ткума», автор підручників із всесвітньої історії); Ірина Піскарьова (керівник освітніх програм «Ткума»), Тетяна Ремех (кандидат педагогічних наук, завідувачка відділу суспільствознавчої освіти Інституту педагогіки НАПН України (Київ); д-р Денис Шаталов (керівник науково-музейного відділу музею «Пам’ять єврейського народу та Голокост в Україні); Людмила Сандул (головний зберігач музею) та ін.

Тетяна Ремех провела практичне заняття з вчителями історії та громадянської освіти з теми «Методи роботи з джерелами в навчанні старшокласників історичної та громадянської освіти», під час якого було розглянуто й опрацьовано такі питання: 1) Чому розвиток критичного мислення учнів є одним із основних завдань історичної та громадянської освіти (обговорення в загальному колі, робота з презентацією); 2. Які рівні навчальних цілей і результатів розрізняють (таксономія Блума) (робота з презентацією та роздавальними матеріалами (в загальному колі)); 3. Які методи є ефективними для розвитку критичного мислення учнів на уроках історії (робота з роздавальними матеріалами (в малих групах); 4. Як застосовувати методи розвитку критичного мислення у роботі з джерелами на уроках і в позаурочній діяльності (практикум: робота з джерелами (робота в малих групах, обговорення в загальному колі, рефлексія).

завдання, з якими працювали вчителі історії та громадянської освіти - учасники семінару.


Повернення до списку