Crossref Member Badge

Конференція EdCamp

Конференція EdCamp 18.03.2019

15 березня на базі школи №1 Чорноморська пройшла конференція EdCamp

 Ініціатива EdCamp наразі охопила вже 32 країни. І однією з перших до нового руху приєдналася саме Україна. Ключовою метою, яку декларує громадська організація «ЕдКемп Україна», є підвищення кваліфікації та статусу вчителів, а також всебічне реформування системи освіти України. Сьогодні Спільнота відповідального вчительства EdCamp Ukraine стала найбільшим незалежним освітянським рухом країни, до якого приєдналися понад 15 000 педагогів.

Чорноморський EdCamp об’єднав 180 учасників з 10 міст України (науковців, учителів, адміністраторів, громадських діячів, батьків) та талановитих спікерів. Темою наймасштабнішої конференція в місті в сфері освіти стала “Формування компетентнісного підходу в умовах Нової української школи: шляхи та виклики”

EdCamp – це цікави підходи і методики викладання, нові знайомства та позитивні враження.

Після урочистого відкриття педагоги мали змогу відвідати сесії, експертні і спеціальні паралелі за власним вибором, а також панельні дискусії та вчительські паралелі.

Тетяна Ремех, завідувачка відділу суспільствознавчої освіти Інституту педагогіки НАПН України взяла участь у (не)конференції в якості модератора панельної дискусії (учасники – 145 осіб) із проблеми «Як формувати ключові компетентності учнів у школі». Під час дискусії обговорювались такі питання: Чи можна формувати всі ключові компетентності в початковій школі або ж варто обрати кілька й на них зосередитись? Як пов’язати формування ключових і предметних компетентностей учнів? Формування ключових компетентностей учнів – окрема робота вчителя чи це має бути включено в кожний урок і кожний предмет? Які є найефективніші методи й форми формування ключових компетентностей? Чи, може, їх потрібно придумувати?. Під час дискусії виступили експерти, учасники/учасниці та Тетяна Ремех організувала й провела мультиголосування (картками) щодо дискусійних питань.

У ході третьої експертної панелі Тетяна Ремех провела майстерню з теми «Інноваційні підходи до оцінювання учнів». Участь у заході відмічено сертифікатом і подякою.


Повернення до списку