Crossref Member Badge

Науково-методичний семінар «Проміжні результати дослідження з проблеми державної підсумкової атестації у формі ЗНО випускників гімназії»

15.04.2019

10-11 квітня 2019 р. в Хмельницькому ліцеї № 17 за участі старших наукових співробітників відділу моніторингу та оцінювання якості загальної середньої освіти Інституту педагогіки НАПН України Л. С. Ващенко, А. В. Гривко, С. О. Науменко відбувся науково-методичний семінар з питань розроблення та використання інструментарію для оцінювання навчальних досягнень учнів у аспекті проведення державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання випускників гімназії.

Під час семінару, в якому взяли участь члени педагогічного колективу експериментального навчального закладу та співробітники Хмельницького інституту післядипломної педагогічної освіти, було висвітлено й обговорено результати першого етапу досліджень, проведених співробітниками відділу моніторингу та оцінювання якості загальної середньої освіти з теми «Методика державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання випускників гімназії». З доповіддю «Вплив форми тестових завдань на результати виконання старшокласниками тестових завдань із біології» виступила Л. С. Ващенко. А. В. Гривко доповіла про результати дослідження функціонально-варіативних чинників, які впливають на результати тестування учнів 8 і 9 класів із української мови. Учасники семінару обговорили напрями подальшої спільної дослідницької діяльності та досвід і шляхи подальшого впровадження результатів дослідження.

Окрім того, під час відрядження у рамках другого етапу дослідження було проведено:

 тестування учнів 9 класів для вивчення особливостей впливу структури тестів на результативні показники тестування з біології та української мови;

 тестування учнів 10 класів із географії із метою виявлення впливу форми тестових завдань на рівень освітніх результатів здобувачів базової середньої освіти та ступеня їхньої впевненості у відповідях на завдання різної форми;

 анкетування учнів 9 – 11 класів щодо оцінки ними підручників біології та хімії.


Повернення до списку