Crossref Member Badge

Друга стратегічна сесія – робоча зустріч розробників Державного стандарту базової середньої освіти та Професійного стандарту вчителя середньої школи в рамках проєкту «Навчаємося разом»

Друга стратегічна сесія – робоча зустріч розробників Державного стандарту базової середньої освіти та Професійного стандарту вчителя середньої школи в рамках проєкту «Навчаємося разом» 31.01.2020

29-31 січня 2020 року відбулася  друга стратегічна сесія – робоча   зустріч розробників Державного стандарту базової середньої освіти та Професійного  стандарту вчителя середньої школи в рамках проєкту «Навчаємося разом», організована Міністерством освіти і науки України спільно з проектом «Фінська підтримка реформи української школи».

Під час  загального засідання учасників стратегічної сесії   виступили: Олена Лінник, державний експерт, Директорат дошкільної та шкільної освіти,   МОН України; Арто Ваахтокарі, керівник проекту «Навчаємось разом»; Вадим Карандій, директор Українського інституту розвитку освіти; Роман Шиян, заступник директора команди підтримки реформ МОН України, національний директор проекту «Навчаємось разом», які привітали учасників сесії та окреслили завдання  подальшої  роботи  для обох груп розробників.

У сесії брали участь: академік-серетар Відділення загальної середньої освіти НАПН України О. Ляшенко;  співробітники Інституту педагогіки НАПН України –розробники Державного стандарту базової середньої освіти: Т. Засєкіна – природнича  освітня галузь; Т. Мачача – технологічна освітня галузь; В. Новосьолова – мовно-літературна освітня галузь та О. Онаць – член робочої групи  з розроблення професійного стандарту «Вчитель закладу загальної середньої освіти».

На засіданні робочої зустрічі розробників стандарту для вчителя у малих групах здійснювалося  обговорення   результатів роботи  16-18 грудня 2019 року щодо структури стандарту та  переліку основних компетентностей. На січневому засіданні проводився аналіз професійних компетентностей  з точки зору їх формулювання та відношення до основних сфер професійної діяльності вчителя; розроблялися трудові функції вчителя відповідно до основних компетентностей; розроблялися дескриптори трудових функцій щодо 4-х рівнів формування професійних компетентностей на прикладі однієї із  трудових функцій; обговорювалися подальші кроки щодо затвердження професійного стандарту Міністерством економіки України та його подальшої популяризації: розроблення  додаткових матеріалів:цільові групи, формат тощо; апробація напрацьованих матеріалів у форматі фокус-груп та інше.



Повернення до списку