Crossref Member Badge

Зв'язок із експериментальними закладами освіти

13.04.2020

Бакуліна Н. В., к.пед.наук, ст. наук.співробітник відділу навчання мов національних меншин та зарубіжної літератури Інституту педагогіки НАПН України провела оперативне дослідження з досвіду впровадження дистанційного навчання в період карантину у закладах освіти з вивченням єврейського етнокультурного компоненту (мови іврит, історії та культури єврейського народу).

 

Чернівецька спеціалізована школа «Освітні ресурси та технологічний тренінг» І – ІІІ ступенів № 41 з вивченням єврейського етнокультурного компонента створила власний ютуб-канал, на якому відбувається дистанційне навчання з усіх предметів: https://www.youtube.com/channel/UC7a2-pHPWc3fwIdht7-jqTA?fbclid=IwAR1CelLTWMQIIxXW8rORH7vtWW1Mb8T-SQJddBS4UkTcumeK2wrQu9-ocHU

Він був створений завдяки злагодженій роботі педагогічного колективу під керівництвом директорки школи, Людвиги Цуркан.

Зокрема, з мови іврит: https://www.youtube.com/watch?v=p0jgXWvuCAs&list=PLYTuijs07qdcCDhbGN6GlMZY_zYCwL91S

 

Крім цього, постійно оновлюється інформація на сторінці Фейсбук школи:

  

Вони активно використовують платформу ЗУМ:

 

Також освітяни школи користується ресурсом «Мій клас», який отримав гриф МОН України.

 Ютуб-канал створено також у НВК «ОРТ» м. Києваhttps://www.youtube.com/channel/UCO8-vKbLYEUCew4DEA5yEFA

  

На цьому каналі директор школи, Юрій Кіньков, розповідає як краще організувати он-лайн освіту під час карантину:

 

А вчителька історії, Ірина Фрідман у НВК «ОРТ» м. Києва за підтримки Limmud Labs запропонувала проект «Подорож до коріння», який допоможе зануритися у світ єврейської історії та культури, дослідити своє коріння, здійснити віртуальну подорож музеями та познайомитися з видатними колекціями юдаїки, з єврейськими місцями України. Також в рамках цього проекту учасники матимуть змогу долучитися до консультацій у галузі єврейської генеалогії, історії та культури євреїв Східної Європи, взяти участь у вебінарах і он-лайн семінарах, дізнатися про історією своєї родини та побудувати своє родинне дерево на сайті ізраїльського інституту «Ам адорот» тощо.

  

НВК № 299 м. Києва, за інформацією директорки школи Інни Федорової,  – використовує платформу ЗУМ, а також он-лайн зв'язок Скайп, Вайбер, Вотсап для спілкування між собою, учнями та батьками.

 

Приватний навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – дитячий садок «Міцва-613» м. Біла Церква здійснює організацію дистанційного навчання на платформі Гранатум, про що повідомила директорка школи, Нателла Андрющенко.

 

Завдяки постійному зв’язку з керівниками та вчителями шкіл вдалось у цей період надати фахові консультації з методики навчання мови іврит, звернути увагу на наявні джерела та ресурси, скоригувати спільну роботу та взаємодопомогу між освітянами цих шкіл.


Повернення до списку