Crossref Member Badge

Гейміфікація та прикладні ігри в освіту

Гейміфікація та прикладні ігри в освіту 28.04.2020

Організатори: Відділ економіки та управління загальною середньою освітою Інституту педагогіки НАПН України, Тренінгова компанія «Академія гри», Асоціація керівників шкіл України, Портал професіоналів розвитку особистості WEBSMART, Міжнародна Асоціація Ігротехніків Гейміфікації та Ігропрактиків

Ведучий вебінару – Констянтин Галюк, автор єдиної запатентованої та сертифікованої в Україні технології по створенню прикладних ігор SMARTGAME, аспірант НПУ ім. Драгоманова, викладач Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка,фахівець з гейміфікації, коуч-ігротехнік,бізнес-тренер, підприємець, автор багатьох книг.

Під час вебінару майже 50 активних учасників з усіх куточків України (керівники закладів освіти, зокрема експериментальних, науковці, вчителі), отримали можливість на належному науково-методичному рівні поглибити та систематизувати свої знання про гейміфікацію навчального-виховного процесу та отримати нові: про роль, місце та життєву необхідність упровадження в освітній процес сучасної школи прикладних трансформаційних  ігор, які відкривають нові можливості в розвитку емоційного інтелекту, соціальних навичок і є дієвою та експериментально підтвердженою методикою формування особистості здобувача освіти. Ведучим  обґрунтовано і переконливо, дуже чітко, з наведенням актуальних прикладів, розкрито складові  технології і «рецепти» гейміфікації та прикладних трансформаційних ігор для учнів різних вікових груп та визначених завдань організаторами в закладах освіти;

Особлива увага на вебінарі була приділена питанням важливості гейміфікації  у  способах вироблення в учнів зацікавленості  та бажанні повторювати (продовжувати) діяльність; у включенні дітей у тут і зараз до роботи, фокусуванні на саме цьому виді діяльності у даний час; у виробленні адекватного ставлення до помилок тощо; особливостей застосування  та гнучкості в застосуванні гейміфікації, її зв’язку з емоційними  станами  та реакціями учнів; її важливої ролі у формуванні надпредметних життєво важливих компетентностей, її роль в формуванні стійкості школярів до різних життєвих ситуацій не тільки в освітньому процесі, зокрема, протидії булінгу; зменшенню рівня тривожності; усвідомленості власної «окейності» кожної дитини; її адаптації та безпеки, підтримки та мотивації;  розвитку  критичного мислення  та навичок швидко і виважено приймати власні рішення.

Учасникам вебінару були презентовані у вигляді практичних кейсів наявні на сьогодні результати впровадження прикладних трансформаційних ігор у закладах освіти, проаналізовано кілька найбільш ефективних ігор та розкрито секрети їх успіху їх застосування. Вони отримали вичерпні відповіді на свої питання та індивідуальні рекомендації щодо продовження роботи на рівні своїх  закладів освіти. 

 Для успішного проведення таких ігор потрібна відповідна  фахова підготовка, можливо, перепідготовка та  підвищення кваліфікації педагога, психолога – тільки в такому випадку результат є максимальним, а застосування гейміфікації учасники вебінару вважають доцільним і потрібним.

За запитами та численними проханнями учасників заплановано продовження серії вебінарів, зокрема, для психологів та педагогів-організаторів  закладів освіти.


Повернення до списку