Crossref Member Badge

Розробки для вхідної діагностики

20.08.2020

Новий навчальний рік у школах країни розпочнеться коригувальним етапом, на якому будуть визначатися стартові можливості учнів після минулорічного карантину.

На допомогу вчителям науковці відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України Оксана Онопрієнко, Оксана Петрук і Ірина Андрусенко розробили технологію вхідного діагностування навченості учнів за наслідками першого, другого, третього і четвертого класів. Ця технологія забезпечена системою різнорівневих завдань з української мови і читання, математики, "Я досліджую світ" (природознавства). Вони дозволять з’ясувати стан готовності учнів до майбутнього навчального року й визначити умови, необхідні для подальшої організації освітнього процесу.

Завдання презентовані в електронних додатках до збірника методичних рекомендацій "Організація освітнього процесу в початковій школі". Їх можна замовити у видавництві "Ранок".


Повернення до списку