Crossref Member Badge

Декоративно-прикладне мистецтво Буковини як джерело національної ідентичності України

02.10.2020

2 жовтня 2020 року відбулась Всеукраїнська онлайн-конференція «Декоративно-прикладне мистецтво Буковини як джерело національної ідентичності України», приурочена до 115-річчя заснування Вижницького фахового коледжу мистецтв та дизайну імені Василя Шкрібляка. 

Організатори конференції:

Міністерство освіти і науки України;

ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Чернівецька філія,

Вижницький коледж прикладного мистецтва ім. В. Ю. Шкрібляка. 

Учасники конференції: науковці, науково-педагогічні та педагогічні працівники, вчителі мистецьких шкіл, представники органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, керівники та фахівці підприємств, студенти.

Тематичні напрями конференції:

1. Декоративно-прикладне мистецтво Буковини як джерело національної ідентичності України.

2.  Сучасні тенденції мистецької освіти.

3.  Методологічні пошуки в сфері мистецької освіти.

4.  Актуальність вищої художньої освіти з огляду на глобальні виклики сучасності.

5. Естетичні та етичні основи педагогічної майстерності майбутніх учителів мистецьких дисциплін.

6.  Педагогічна інноватика в системі мистецької освіти.

7.  Інтеркультурні тенденції сучасної мистецької освіти.

8.  Психолого-педагогічні засади мистецької освіти.

9.  Тема на вибір, виходячи з актуальності питання. 

У конференції активну участь взяли наукові співробітники Відділу навчання мов національних меншин та зарубіжної літератури Інституту педагогіки НАПН України: Наталія Богданець-Білоскаленко, док. пед.наук, завідувачка відділу; Олена Фідкевич, к.філ.наук, пров.наук.співроб.; Наталія Бакуліна, к.пед.наук, ст.наук.співроб..

Вони підготували та представили свої доповіді з презентаціями на теми:

«Тема декоративно-прикладного мистецтва в творах для дітей», Н. Богданець-Білоскаленко;

«Образ вишиванки в українській поезії», О. Фідкевич;

«Єврейське мистецтво як інтегральна складова змісту багатомовної освіти», Н. Бакуліна. 

У результаті роботи онлайн-конференції учасники оприлюднили результати своїх наукових розвідок і досвід їх упровадження в освітню практику, обговорили актуальні міжгалузеві проблеми та шляхи щодо їх реалізації до розроблення змісту предметних та інтегрованих курсів. 

Фотогалерея

 


Повернення до списку