Crossref Member Badge

Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи

Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи 08.10.2020

8 жовтня 2020 року відбулася V Міжнародна науково-практична конференція «Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи». Спільно з Уманським державним педагогічним університетом ім.. Павла Тичини співорганізаторами конференції виступили відділи початкової та суспільствознавчої освіти Інституту педагогіки НАПН України.

У заході взяли участь вчені Брестського державного університету імені О.С. Пушкіна (Білорусь), Вищої школи професійної освіти імені Я.А. Коменського у м. Лєшно (Польща), Гродненського державного університету імені Янки Купали (Білорусь), Державної вищої професійної школи імені професора Станіслава Тарновського у м. Тарнобжег (Польща), Жешувського університету (Польща), Казахського національного педагогічного університету ім. Абая (Казахстан), Публічного інституту «Тракайський центр просвіти» (Литва), Тракайського центру розвитку дорослих (Литва), Університету Саскатчевана (Канада).

Предметом обговорення учасників конференції були питання модернізації шкільної та вищої освіти, проблеми дистанційного навчання і шляхи їх подолання.

На онлайн-пленарному засіданні Інститут педагогіки НАПН України представляли науковці відділу початкової освіти – Онопрієнко Оксана Володимирівна, к. пед. н., завідувач відділу початкової освіти, з доповіддю «Реалізація технології вхідного діагностування навчання учнів у посткарантинний період» та Петрук Оксана Миколаївна, к. пед. н., пров. наук. сп. відділу початкової освіти, з доповіддю «Оцінювання навчальних досягнень молодших школярів з української мови: інструменти й методика використання», а також д. пед. н., професор, голов. наук. сп. відділу суспільствознавчої освіти Інституту педагогіки НАПН України Пометун Олена Іванівна з доповіддю «Розвиток навичок критичного читання в учнів на уроках історії».

Результатом насиченого і професійного спілкування учасників заходу стало укладення резолюції конференції і публікація збірника тез.


Повернення до списку