Шановні колеги!
Запрошуємо Вас узяти участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Теорія і практика оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу», яка відбудеться 26 – 27 жовтня 2015 року.
Місце проведення: Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України (04053, м. Київ, вул. Артема, 52-д), Комунальний комплексний позашкільний навчальний заклад «Київський міський будинок учителя» (01030, м. Київ, вул. Володимирська, 57).
Робота конференції здійснюється за такими напрямами:
1. Теоретична систематизація об’єктивних знань щодо інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу:
- теоретичні засади оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу (ідеї, теорії, концепції, положення, принципи тощо);
- основні методологічні вимоги щодо оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу (критерії технологічності, концептуальності, системності).
2. Технологія комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу, її сутність і структура:
- концептуальна основа технології комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу;
- змістова складова технології комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу;
- процесуальна складова комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу (організація оцінювання; методи і форми оцінювання; діагностика; гуманітарна експертиза).
3. Проблеми ефективності оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу як об’єкт практичного аналізу:
- системний аналіз – оптимальний аналітичний підхід щодо вирішення проблем зовнішнього і внутрішньошкільного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу;
- оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу як об’єкт діяльності суб’єктів навчально-виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу;
- діяльність загальноосвітнього навчального закладу щодо вирішення проблем ефективності оцінювання нововведень: можливості та обмеження.
Форми участі:
- доповідь на пленарному засіданні;
- on-line доповідь;
- стендова доповідь;
- виступ на секційному засіданні, участь у круглих столах і дискусіях;
- майстер-класи;
- публікація тез доповіді/виступу.
Робочі мови конференції: українська, англійська, російська.
До участі в конференції запрошуються вчителі-новатори, директори загальноосвітніх навчальних закладів і представники органів управління освітою, науковці, викладачі, докторанти й аспіранти, студенти.
Для участі в конференції просимо до 10 жовтня 2015 року надіслати електронною поштою заявку (форма додається) та тези доповіді.
Витрати на проїзд, проживання та харчування учасника конференції покладаються на сторону, яка його відряджатиме. У разі необхідності бронювання місця в гуртожитку, прохання завчасно повідомити оргкомітет.
Участь у роботі конференції та публікація тез доповіді її учасника – безкоштовні.
Організаційний комітет не друкуватиме матеріали учасників, якщо вони не матимуть наукового значення; не відповідатимуть вимогам або тематиці конференції; уміщуватимуть плагіат.
Адреса організаційного комітету Всеукраїнської науково-практичної конференції «Теорія і практика оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу»
Україна, 04053, м. Київ, вул. Артема, 52-д, каб. 204 (Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, відділ інновацій та стратегій розвитку освіти).
Контактні дані: Захарова Ірина Марлінівна – інженер відділу
тел. відділу: (044) 481-37-82
Відповідальний секретар: Миньківська Мар’яна Вячеславівна – молодший науковий співробітник відділу; телефон/факс відділу: (044) 481-37-82; електронна адреса: innovacia@ukr.net
Інформаційний лист