Найменування |
Автор (автори) |
Рік |
Переглядів |
Варіативність організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання в початковій школі
|
Савченко О. Я., Бібік Н. М., Цимбалару А. Д., Мартиненко В. О. та інші; |
2016 |
464 |
Варіативність форм організації профільного навчання в сільській місцевості: теорія і практика
|
Мелешко В.В. |
2018 |
311 |
Державно-громадське управління розвитком загальної середньої освіти в малих містах України
|
Лісова Н.І. |
2018 |
288 |
Дидактико-методичне забезпечення контролю та оцінювання навчальних досягнень молодших школярів на засадах компетентнісного підходу
|
Савченко О. Я., Бібік Н. М., Байбара Т. М., Вашуленко О. В., Коваль Н. С., Онопрієнко О. В., Пономарьова К. І., Прищепа О. Ю. |
2012 |
404 |
Дидактико-методичні засади контролю й оцінювання навчальних досягнень молодших школярів
|
Онопрієнко О. В. |
2020 |
1 |
Дидактичні засади диференціації навчання в основній школі
|
Кизенко В. І., Васьківська Г. О., Корсакова О. К., Липова Л. А., Трубачева С. Е., Барановська О. В., Бондар С. П., Осадчук Р. І. |
2012 |
400 |
Дидактичні засади застосування аудіовізуальних електронних засобів навчання в загальноосвітніх навчальних закладах
|
Волинський В. П. |
2015 |
423 |
Дидактичні основи створення аудіовізуальних електронних засобів для середньої загальноосвітньої школи
|
Волинський В. П., Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В. |
2013 |
285 |
Диференційований підхід в історії української школи (кінець ХІХ – перша третина ХХ ст.)
|
Сухомлинська О. В., Дічек Н. П., Березівська Л. Д., Гупан Н. М., Бондар Л. С., Антонець Н. Б., Антонець М. Я., Т. В. Філімонова, Куліш Т. І., Шевченко С. М. |
2013 |
473 |
Забезпечення якості загальної середньої освіти у провідних країнах Європи та США
|
Волинець Л.Л., Джурило А.П., Єгоров Г.С., Лав-риченко Н.М., Локшина О.І., Мельниченко Б.Ф., Оржеховська О.С., Першукова О.О., Шеверун Н.В., Шпарик О.М. |
2014 |
414 |
Забезпечення якості загальної середньої освіти у провідних країнах Європи та США
|
Локшина О. І. |
2014 |
338 |
Інтегративно-діяльнісна педагогіка
|
Пушкарьова Т.О., Топузов О.М. |
2019 |
271 |
Інтеграція в шкільній природничій освіті: теорія і практика
|
Засєкіна Т. М. |
2020 |
84 |
Інформаційне управління загальноосвітнім навчальним закладом: системи, процеси, технології
|
Калініна Л. М. |
2008 |
188 |
Конструювання змісту шкільних підручників з іноземних мов: теорія і практика
|
В.Г. Редько |
2017 |
353 |
Методологія формування технологічної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу
|
Островерхова Н. М. |
2012 |
307 |
Навчання біології у старшій школі на академічному рівні
|
Матяш Н. Ю., Вербицький В. В., Козленко О. Г., Коршевнюк Т. В. |
2013 |
290 |
Навчання хімії у старшій школі на академічному рівні
|
Величко Л. П., Буринська Н. М., Вороненко Т. І., Лашевська Г. А., Титаренко Н. В. |
2013 |
384 |
Організаційно-методичне забезпечення моніторингових досліджень якості загальної середньої освіти
|
Ляшенко О. І., Лукіна Т. О., Ващенко Л. С., Полянський П. Б., Жук Ю. О. |
2011 |
579 |
Організаційно-педагогічні засади інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів
|
Щекатунова Г. Д., Тесленко В. В., Цимбалару А. Д., Гораш К. В., Пузіков Д. О., Варава В. Ю., Волченкова Г. М. |
2013 |
724 |
Проблеми конструювання підручників з мов і літератур етнічних меншин для початкової і основної школи
|
Курач Л. І., Корсаков В. О., Сімакова Л. А., Снєгірьова В. В., Бакуліна Н. В. |
2012 |
292 |
Прогнозування розвитку загальної середньої освіти: теорія і методологія
|
Онищук Л.А., Цимбалару А.Д., Пузіков Д.О., Гораш К.В., Климчук І.О., Мушка О.В., Прохоренко О.О., Пархоменко Н.Є., Мезенцева О.І. |
2019 |
666 |
Проектування змісту профільного навчання технологій у старшій школі
|
А.М. Тарара, Т.С. Мачача, В.І. Туташинський, В.В. Вдовченко |
2019 |
449 |
Процеси диференціації в шкільній освіті незалежної України (історико-аналітичний аспект)
|
Дічек Н. П., Антонець Н. Б., Гупан Н. М., Загородня А. А., Куліш Т. І., Шевченко С. М. |
2019 |
149 |
Світоглядний потенціал шкільної гуманітарної освіти в країнах Європейського Союзу та США
|
Волинець Л. Л., Єгоров Г. С., Лавриченко Н. М., Локшина О. І., Мельниченко Б. Ф., Першукова О. О., Шеверун Н. В. |
2014 |
389 |
Соціально-професійна орієнтація учнів в умовах профільного навчання
|
Доротюк В. І. |
2015 |
317 |
Соціально-філософські аспекти формування загальної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу
|
Осадчий І. Г. |
2012 |
326 |
Становлення та розвиток теорії і методики навчання фізики в Україні (40-і роки XVII ст. – 30-і роки XX ст.)
|
Головко М. В. |
2020 |
40 |
Тенденції розвитку змісту базової освіти у країнах Заходу
|
Єгоров Г. С., Лавриченко Н. М., Мельниченко Б. Ф. |
2003 |
348 |
Тенденції розвитку методики навчання української літерату- ри в загальноосвітніх навчальних закладах (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)
|
Яценко Т. О. |
2016 |
275 |