Crossref Member Badge

Основи маркетингу. 10-11 класи

Автор (автори): Вачевський М. В., Мадзігон В. В., Примаченко Н. М.


33.jpg

Основи маркетингу. 10-11 класи : підручн. / Вачевський М.В., Мадзігон В.В., Примаченко Н.М. . – К.: Педагогічна думка, 2010. – 256 с.

У підручнику викладено основи маркетингової діяльності в ринковій економіці в обсязі, передбаченому навчальною програмою відповідного курсу аудиторних занять учнів загальноосвітніх шкіл, ліцеїв та гімназій, які вивчають основи економіки та набувають початкових професійних компетенцій із підприємницької діяльності, виробництва, збуту товарів, реклами i cepвicy. Охоплено коло питань, пов'язаних із виробництвом та збутом товарів, аналізом ринкового середовища, товарної, цінової, експортної політики маркетингу, розкриваються питания про оптову та роздрібну торгівлю та маркетингу інтелектуальної власності.


Кількість переглядів - 51


Назад до розділу