![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Методичний посібник "Контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів з мов та літератур етнічних меншин"
Текст: переглянути У посібнику розроблено методичні принципи формувального оцінювання та наведено приклади компетентнісно орієнтованих завдань з мов етнічних меншин та зарубіжної літератури, за допомогою яких оцінюються результати навчальних досягнень учнів. Для широкого використання компетентнісно орієнтованих завдань у педагогічній практиці розроблено конструктор таких завдань. Посібник адресовано педагогам, які зацікавлені в застосуванні сучасних технологій оцінювання, що стимулюють оціночну самостійність учнів, забезпечують їх діяльність з планування та досягнення освітніх результатів з мов та літератур етнічних меншин, а також фахівцям, які цікавляться новими технологіями в освіті, студентам педагогічних університетів. Кількість переглядів - 26 Назад до розділу |