![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ORCID iD:
Науковий ступінь:
Вчене звання:
Коло наукових інтересів:
Профіль вченого в Google Scholar:
Сторінка автора в Електронній бібліотеці НАПН України:
Інші профілі:
E-mail:
ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ
Освіта:
Досвід роботи:
Теми дисертацій:
· Тема кандидатської дисертації: «Інтертекст у поезії Ліни Костенко» (спеціальність 10.01.01 – українська література (2019)).
Наукова діяльність:
Перелік друкованої продукції:
Монографії:
Навчальні програми:
Підручники:
Хрестоматії:
Навчальні посібники:
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних: 1. Особливості поетичної драматургії Ліни Костенко: ідейна парадигма творів «Дума про братів не азовських» та «Сніг у Флоренції» // Збірник наукових праць студентів та магістрантів факультету української філології та журналістики Кам’янець-Подільського національного університету. Філологічні науки. Вип. 3. Кам’янець-Подільський: ПП Потапов, 2008. С.144-148. 2. Функції інтертексту у творчості Ліни Костенко та специфіка їх репрезентації в процесі викладання літератури // Актуальні проблеми викладання літератури у середній та вищій школі. Султанівські читання. Збірник статей. Вип. ІІ. Івано-Франківськ: Симфонія форте, 2012. С. 40-44. 3. Використання інтертексту як шлях удосконалення ЗНО з літератури (на матеріалі творів Ліни Костенко)» // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Вип. 43 : зб. наук. праць. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. С. 53-58. (Педагогічні науки). 4. Відгомін шекспірівських мотивів у поезіях Ліни // Електронний журнал «Рідна мова: освітній квартальник Українського вчительського товариства у Польщі» (Польща, Валч. – №40, 2015. http://www.interklasa.pl/portal/dokumenty/ridna_mowa_uk/index.php?page=v-dgom-n-sheksp-r-vskih-motiv-v 5. Джерела та функції гетерогенного інтертексту в поезії Ліни Костенко // Studia Philologica (Філологічні студії): зб. наук. праць. Київ :Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. Вип. 4. С. 91-93. 6. Твори Павла Тичини як інтертекст у поезіях Ліни Костенко // Література та культура Полісся: Зб. наук. пр. Вип. 82. Серія «Філологічні науки». № 6; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. 282 с. (Філологічні науки; № 5). C .131-136. 7. Медитативна лірика Ліни Костенко і Віслави Шимборської: текст, контекст, інтертекст // Manuscript: Класична спадщина і сучасний літературний процес Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. № 3. 98 с. 8. Філософія поезій Віслави Шимбоpської та Ліни Костенко: компаpативні аспекти // Studia Ukrainica Poznaniesia. Zeszyt V. Poznan, 2017. С. 231-235. 10. Використання античного інтертексту в творчій парадигмі Ліни Костенко: інтенції, традиції, новаторство / Ю. Ковбасенко, С. Дячок // Studia Philologica (Філологічні студії): зб. наук. пр. Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. Вип. 8. С. 99-105.
11. Семантика, джерела та функції інтертексту у творчості неокласиків і поетів-шістдесятників (на матеріалі творів Максима Рильського і Ліни Костенко) // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 8. Філологічні науки (мовознавство і літературознавство) : зб. наук ст. Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. Вип. 10. С. 33-37. Статті у наукових фахових виданнях, що затверджені МОН України: 1. Ліна Костенко і світова література: компаративний аспект // Зарубіжна література. 2008. № 41-42. С.28-30. 2. Компаративістська компетентність учнів залежить насамперед від учителя // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. 2011. - №6. С.9-10. 3. Функції інтертексту в поезії Л. Костенко // Зарубіжна література. 2012. № 23. С. 27-28. 4. Педагогічні смаколики від Світлани Дячок // Зарубіжна література в школах України. 2017. №11. С.24-26. 5. Вікіпроекти як форма виховання громадянина України // Інформаційний збірник для директора школи та завідувача дитячого садка. 2017. №15-16. С.69-73.
7. «Сучасні учні люблять успішних учителів…» Ексклюзивне інтерв’ю Світлани Дячок // Зарубіжна література в школах України. 2018. №10. С.2-4. 8. Упровадження елементів STEM- (STREAM- чиSTREAM-) освіти на уроках зарубіжної літератури через проектно-дослідницьку діяльність // Наукові записки Малої академії наук України. Серія «Педагогічні науки». Київ : 2018. Вип.13. С.59-69. 9. Літературна екологія (виступ колективу екологічної просвіти) // Українська мова і література в школі. 2018. №1. С.31-34. 10. Використання античного інтертексту в творчій парадигмі Ліни Костенко. Інтенції, традиції, новаторство / Ю.Ковбасенко, С.Дячок // Всесвітня література в сучасній школі. 2019. №10. С.11-15.
Матеріали конференцій:
Участь у науково-практичних заходах: 2015 VІ Міжнародна наукова конференція «Літературний процес: на перехресті глобалізаційних викликів» (3-4 квітня 2015 р. Київ); Міжнародна конференція «Українська освітня реформа у європейській перспективі. Зміни починаються зі школи» (14-15 вересня 2015 р., м. Київ); Всеукраїнська НМК «Ідеї гуманної педагогіки та сучасна система інклюзивного навчання» (29–30 вересня 2015 р., м. Кіровоград); Усеукраїнська НПК «Комунікаційні стратегії сучасної школи» (27-29.11.2015 р., Національна парламентська бібліотека України, м.Київ); Усеукраїнський літературознавчий стіл «Екранізація як інтерпретація: на межі мистецтва і літератури» (8-9 грудня 2015 р., Київ). 2016
Вікітренінг для педагогів із використання та редагування Вікіпедії (15-16 квітня 2016 р., Київ); Всеукраїнський фестиваль педагогічної майстерності «Гуманізація освітнього простору: з Україною в серці!» (15-16 травня 2016 р., КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»); ІІІ Міжнародна НПК «Україністика: вчора, сьогодні, завтра…» (20-21 травня 2016 р., м.Познань (Республіка Польща)); Міжнародний майстер-клас для менторів-лідерів програми «Класна школа та навчальний курс з методики організації соціально-освітніх проектів з учнями та вчителями України (23-25 серпня 2016 р., Львів); Науково-практична конференція «Ігpи «Соняшник» і «Геліантус» як засіб національно-патpіотичного виховання учнів» (м.Одеса, 19-21.09.2016 p.); Навчально-практичний семінар «Коригування тестових завдань на підставі їхніх психометричниххарактеристик за результатами апробацій 2015-2016 рр.» (27-29 вересня 2016 р., Київ). ІІІ Всеукраїнська науков-практична конференція «Гуманітарні, природничі та точні науки як фундамент суспільного розвитку» (26-27 січня 2017 р., Харків);
ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Сучасні технології викладання англійської мови та інтерпретація текстів світової літератури» (м. Острог, 22 лютого 2017 р.);
І Регіональна науково-практична конференція, приурочена Дню заснування м. Тернополя «Тернопіль і Тернопільщина в особах, подіях, документах» (м. Тернопіль, 25 квітня 2017 р.);
Всеукраїнська науково-практична конференція «П’яті Волошинські читання «Творча майстерня Ніли Волошиної у проспекції філологічного простору Нової української школи» (22-25 червня 2017 р., Миколаїв-Очаків);
ІХ Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій (21-22 вересня 2017 р., Черкаси);
Міжнародна науково-практична конференція «Корифеї української літератури і науки: фундаментальний внесок неокласиків» (10-11 листопада 2017 року, м. Київ);
Форум інноваційної освіти INED (9-10 грудня 2017 р., м. Львів) 2018
Авторський семінар Авраменка О. «Рецепти подолання функціональної неграмотності» (28 лютого 2018 р., Тернопіль);
Усеукраїнська науково-практична конференція на тему: «SТЕM – світ інноваційних можливостей. Інтеграція як провідний принцип SТЕM–освіти» (15 березня 2018 р., м. Київ);
Регіональна (не)конференція для шкільних педагогів міні-EdCamp TERNOPIL «Неформальна освіта та ігрові технології» (16 березня 2018 р., м. Тернопіль);
Просвітницький інтерактивний захід (з елементами тренінгу) «Громадянська освіта крізь призму впровадження Української Хартії вільної людини в освітній процес» (19 квітня 2018 р., м. Тернопіль-Чортків);
Фестиваль освіти «Вчителі майбутнього» (21-22 квітня 2018 р., м. Львів);
Науково-практичний семінар «Національно-патріотичне виховання учнів на уроках словесності» (14-15 червня 2018 р., Чернігів);
V Всеукраїнська науково-практична конференція «Учнівські ігри і вчительськіконкурси Творчого об’єднання «Соняшник» - ед’ютейнмент в українській освіті» (13-16 вересня 2018 р., Херсон-Скадовськ).
2019
Конференція «Формування компетентностей на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури в умовах переходу до Нової української школи» (10 січня 2019 р., м.Київ);
Вебінар «Нововведенні до шкільної програми твори зарубіжної літератури: спроба не злякатися» (06 березня 2019 р., Київ);
Освітянський форум «Стандарт Нової української школи» (16 березня 2019 р., Харків);
Афілійована (не)конференція для шкільних педагогів міні-EdCamp Chortkiv темою: «НУШ: початкова, середня та старша школа» (29 березня 2019 р., Чортків);
Тренінг для педагогів з використання та редагування Вікіпедії (28-29 квітня 2018 р., Київ);
Майстер-клас «Інноваційні технології у вивченні інформатики» у рамках реалізації проекту кафедри інформатики та методики її навчання «Популяризація STEM-професій» за підтримки програми Британської ради «Активні громадяни» (3 квітня 2019 р., Тернопіль);
Освітянський форум «Шкільна реформа – вікно можливостей для кращого життя» (11 червня 2019 р., Харків);
Навчання-тренінг за програмою «Мережні технології відкритої освіти як засіб інформатизації освітнього закладу» (05 грудня 2019 р., Тернопіль).
2020
Педагогічна конференція «Українська школа в умовах гострих викликів ХХІ століття: сталий клімат – духовний гуманізм» (09 лютого 2020 р., Львів),
Підвищення кваліфікації за освітньою програмою «Психолого-педагогічний супровід професійної діяльності педагога» (18 лютого 2020 р., Тернопіль);
Курси підвищення кваліфікації за навчальною програмою «Управлінська компетентність» (17-21 лютого 2020 р., Полтава). Науково-організаційна діяльність:
Написання статей до української Вікіпедії, організація Вікімарафонів (2017-2020 рр.). Міжнародна діяльність: Науково-педагогічна діяльність:
|