![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ORCID iD:
Науковий ступінь:
Вчене звання:
Коло наукових інтересів:
Профіль вченого в Google Scholar:
Сторінка автора в Електронній бібліотеці НАПН України:
E-mail:
ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ
Освіта:
Досвід роботи:
Теми дисертацій:
Тема кандидатської дисертації: «Система роботи над удосконаленням монологічного мовлення учнів 5-7 класів». Наукова діяльність:
Перелік друкованої продукції:
Підручники: 1. Попова, Л.О. (2018) Переказ як засіб формування мовленнєвої компетентності учнів. Українська мова і література в школі. № 1 (136). С. 6–9.
Статті у фахових виданнях: Попова Л.О. Від слова до тексту (теоретико-практичний аспект використання стилістичних вправ). Українська мова і література в школах України. 2019. № 5. С. 30‒34.
Матеріали конференцій: 1. Попова Л.О. Функції засобів компетентнісно орієнтованого навчання української мови. Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 30 вересня 2019 р. (наукове електронне видання). Київ : Педагогічна думка, 2019. С.110‒112. 2. Попова Л.О. Інтегрований проект як засіб реалізації міжпредметної інтеграції у процесі компетентнісно орієнтованого навчання української мови учнів ліцею. VІІ Волошинські читання «Шкільна мовно-літературна освіта: традиції і новаторство»: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, 17 травня 2019 р. м. Київ. Київ: УОВЦ «Оріон», 2019. С. 112‒115. 3. Попова Л.О. Роль тексту у формуванні ключових компетентностей учнів ліцею на уроках української мови. Концептуальні засади компетентнісного навчання української мови: збірник матеріалів круглого столу, присвяченого пам’яті члена-кореспондента НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Біляєва Олександра Михайловича (15 березня 2019 р., м. Київ). Київ : Пед. думка, 2019. С. 62‒64. 4. Попова Л.О. Засоби унаочнення теоретичного матеріалу в підручниках української мови. Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р., К.: Педагогічна думка, 2019. -136 с. Київ : Пед. думка. С. 103-105. 5. Попова Л. Застосування карт пам'яті на уроках української мови в ліцеї. Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 05 березня 2020 р. (наукове електронне видання). Київ : Пед. думка, 2020. C. 139-141. URL : http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/719602 6. Попова Л. Компетентнісно орієнтовані завдання як засіб формування компетентного мовця на уроках української мови в ліцеї. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том VIIІ: діалог у розвитку науки та освіти / [Ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Київ – Херсон: Посвіт, 2020.С. 179-181. URL : http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/720871 7. Попова Л. О. «Перевернутий клас» - модель чи метод змішаного навчання української мови в ліцеї? Стратегічні пріоритети філології й лінгводидактики в умовах реформування освітньої системи в Україні: збірник праць (за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (10 квітня 2020 р., м. Старобільськ)) / ДЗ «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка». Старобільськ, 2020. С. 52-54. URL : http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/720873 8. Попова Л.О. Колаж як засіб навчання української мови в ліцеї. Шляхи розвитку науки в сучасних кризових умовах: тези доп. I міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 28-29 травня 2020 р. Дніпро, 2020. Т.2. С. 214-215. Участь у науково-практичних заходах: 2019 1. Проблеми сучасного підручника. Міжнародна науково-практична конференція (14 травня 2019 р., м. Київ, Україна). 2. Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи. V Ювілейна Міжнародна науково-практична конференція, 16-17 травня 2019 року, м. Запоріжжя. 3. Стратегічні пріоритети філології й лінгводидактики в умовах реформування освітньої системи в Україні. ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція (18 квітня, м. Старобільськ) 4. Образне слово Луганщини. ХVІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція імені Віктора Ужченка, присвячена 80-річчю присвоєння Луганському національному університету імені Тараса Шевченка (26 квітня 2019 р., м. Старобільськ). 5. VІІ Волошинські читання. Шкільна мовно-літературна освіта: традиції і новаторство. Всеукраїнська науково-практична конференція (17 травня 2019 р., м. Київ).
6. Концептуальні засади компетентнісного навчання української мови. Круглий стіл, присвячений пам’яті члена-кореспондента НАПН України, доктора педагогічних наук, професора О. М. Біляєва (15 березня 2019 р., м. Київ). Науково-організаційна діяльність:
2. Науково-практичний семінар «Лінгвоукраїністика: минуле, сьогодення, перспективи» кафедра філології та мовної комунікації у Національному технічному університеті «Дніпровська політехніка», м. Дніпро, 4-5 жовтня 2018 р. Тема доповіді: «Модель формування ключових і предметної компетентностей учнів ліцею» Міжнародна діяльність: Міжнародні конференції:
Всеукраїнські науково-практичні конференції:
Науково-педагогічна діяльність:
|