![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
СЕКЦІЯ 12Керівник секції: Туташинський Василь Іванович, кандидат педагогічних наук, завідувач відділу технологічної освіти Інституту педагогіки НАПН України Доповідачі: Туташинський В. І., кандидат педагогічних наук, завідувач відділу технологічної освіти Інституту педагогіки НАПН України Узагальнені результати педагогічного експерименту з вивчення спецкурсу «Технології сучасного виробництва» у класах технологічного профілю. Тарара А. М., кандидат фізико-математичних наук, старший науковий співробітник, доцент, старший науковий співробітник відділу технологічної освіти Інституту педагогіки НАПН України Методичні особливості реалізації змісту інженерно-технічного спрямування у процесі профільного навчання. Вдовченко В. В., старший науковий співробітник відділу технологічної освіти Інституту педагогіки НАПН України Дистанційна складова педагогічної технології розвивального навчання художньому проєктуванню. Мачача Т. С., кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, старший науковий співробітник відділу технологічної освіти Інституту педагогіки НАПН України
Дзигаленко Л. М., кандидат педагогічних наук, учитель технології ЗОШ №20 м. Вінниці Сорочан Н. М., заступник директора з навчально-виховної роботи ліцею податкової та рекламної справи №21 м. Києва Стрижова Т.С., вчитель-методист ЗНЗ №24 м. Нова Каховка Херсонської області Роль учителя в реалізації педагогічної технології проєктно-технологічного змішаного навчання. Бондаренко В. В. вчитель-методист Броварської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Київської області Форми організації профільного навчання у процесі реалізації змісту спецкурсу інженерно- технічного спрямування. Поліщук З.В., аспірант, «Університет менеджменту освіти», м. Київ |