ORCID

Ліпчевська Інна Леонідівна, старший науковий співробітник відділу, доктор філософії з галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка» спеціальність 011 «Освітні, педагогічні науки».

Коло наукових інтересів: цифрова освіта та медіаграмотність; візуалізація в освіті, дидактика початкової школи, професійно-педагогічна підготовка сучасного вчителя початкової школи.

Творчий шлях. У 2009 році закінчила Національний університет України «Київський політехнічний інститут» і здобула диплом спеціаліста за спеціальністю «Технології та засоби телекомунікацій». У 2019 році закінчила Київський університет імені Бориса Грінченка та здобула диплом магістра з відзнакою за спеціальністю «Дошкільна освіта», у 2024 році – отримала професійну кваліфікацію вчителя початкових класів ЗЗСО, викладача закладу фахової передвищої, вищої освіти, вчителя англійської мови в початкових класах ЗЗСО в магістратурі Житомирського державного університету імені Івана Франка (спеціальність «Початкова освіта»). З 2019 по 2023 рік – аспірантка Інституту педагогіки НАПН України. У 2024 році здобула науковий ступінь доктора філософії з галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка» за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки». Тема дисертаційної праці – «Розвиток вмінь візуалізації навчальної інформації вчителів початкової школи».

Науково-педагогічна діяльність у закладах вищої освіти: 2014–2015 рр., з 2023 року і дотепер; педагогічна діяльність у закладах загальної середньої освіти: 2016–2017 рр., з 2023 року і дотепер; науково-дослідна діяльність за педагогічним спрямуванням: з 2020 року і дотепер.

Автор (співавтор) понад 90 наукових праць.

Член редакційної колегії збірників матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Світ дидактики: дидактика в сучасному світі» (2021, 2022, 2023, 2024, 2025 рр.), збірника тез Міжнародної онлайн-конференції «Україно моя вишивана: етнокультурний та освітньо-виховний потенціал української вишиванки» (2021, 2022 рр.),

Член експертної групи МОН з експертизи об’єктів грифування та прийняття рішень щодо рекомендацій для використання їх в освітньому процесі (з галузі педагогіки та методики початкової освіти) (з 2024 р.)