Автор: О. Локшина, С. Сисоєва, І. Борисенко, Д. Вороніна-Пригодіи , О. Глушко, А. Джурило, C. Кравченко, О. Шпарик

Бібліографічний опис

Інтеграційні процеси у галузі освіти в Європейському Союзі: стратегічні пріоритети, сутнісні характеристики та інноваційні практики [Електронне видання] : аналітичні матеріали (препринт) / О. Локшина, С. Сисоєва, І. Борисенко, Д. Вороніна-Пригодіи , О. Глушко, А. Джурило, C. Кравченко, О. Шпарик ; [наук. ред. Локшина Олена Ігорівна] ; Нац. акад. пед. наук Украї ни, Ін-т педагогіки НАПН Украї ни. – Киї в : [Б. в.], 2025. – 134 с.
https://doi.org/10.32405/978-966-644-804-3-2025-257

Анотація

Аналітичні матеріали (препринт) «Інтеграційні процеси у галузі освіти в Європейському Союзі: стратегічні пріоритети, сутнісні характеристики та інноваціи ні практики» підготовлено авторським колективом відділу порівняльної педагогіки Інституту педагогіки НАПН України за результатами виконання першого етапу наукового дослідження «Інтеграціи ні процеси у світовіи, європейській і національних системах загальної середньої освіти» (2024 –2025). Авторами обґрунтовано сутність феномену інтеграції , окреслено стратегічні пріоритети ЄС з напряму співробітництва у галузі освіти і навчання, розкрито поступ інтеграціи них процесів, охарактеризовано інноваціи ні практики інтеграції на рівні загальної середньої освіти в Європейському освітньому просторі. Для освітян, розробників освітньої політики, науковців і докторантів, викладачів і студентів закладів вищої освіти.

Переглядів: 43

Завантажити