Автор: Пометун О.І., Сєрова Г.В.
Бібліографічний опис
Пометун О.І., Сєрова Г.В. Впровадження тренінгової програми соціально-педагогічної підтримки учнів-мігрантів на засадах травмо-інформованого підходу : аналітичний звіт (електронне видання) / Пометун Олена, Сєрова Галина. – К. : Педагогічна думка, 2025. – 42 с.
https://doi.org/10.32405/978-966-644-802-9-2025-42
Анотація
В аналітичному звіті представлено результати дослідження впливу тренінгової програми соціально-педагогічної підтримки дітей-мігрантів на засадах травмо-інформованого підходу в закладах загальної середньої освіти. Описані методологічні засади тренінгової програми, зміст тренінгових занять, особливості учасників, залучених до реалізації програми – вчителів та учнів. Представлені якісні й кількісні показники впливу тренінгової програми на покращення емоційного стану, соціальної адаптації, розвиток м’яких навичок учнів-мігрантів, зростання професійної компетентності вчителів. Результати проведеного дослідження дали змогу авторам сформувати методичні рекомендації для вчителів і психологів, адміністрації закладів освіти, методистів, викладачів системи післядипломної освіти.
Переглядів: 137
Завантажити