Crossref Member Badge

Диференційований підхід в історії української школи (кінець ХІХ – перша третина ХХ ст.)

Автор (автори): Сухомлинська О. В., Дічек Н. П., Березівська Л. Д., Гупан Н. М., Бондар Л. С., Антонець Н. Б., Антонець М. Я., Т. В. Філімонова, Куліш Т. І., Шевченко С. М.

70.jpg

Диференційований підхід в історії української школи (кінець ХІХ – перша третина ХХ ст.) : монографія / [авт.: Сухомлинська О. В., Дічек Н. П., Березівська Л. Д., Гупан Н. М., Бондар Л. С., Антонець Н. Б., Філімонова Т. В., Антонець М. Я., Куліш Т. І., Шевченко С. М.]. – К. : Пед. думка, 2013. – 620 с.

У монографії розкрито розвиток диференційованого підходу до шкільного навчання як складного загальнопедагогічного і загальнодидактичного явища педагогічної дійсності кінця ХІХ - першої третини ХХ ст. як, розширено усталені поняттєво-термінологічні й сутністі виміри його сприйняття з охопленням психологічних засад його реалізації, й соціалізаційних детермінт і суто педагогічних складників (диференціація як чинник і складова профільності навчання, диференціація як рушій створення науково-методичного забезпечення (програми, підручники, стандарти методична літератури і т. ін.).


 


Кількість переглядів - 537


Назад до розділу