Crossref Member Badge

Методичний посібник «Індивідуальний підхід до формування і розвитку навички читання молодших школярів»

Автор (автори): Мартиненко В. О.

Мартиненко В. О Індивідуальний підхід до формування і розвитку навички читання молодших школярів :методичний посібник. Київ : КОНВІ ПРІНТ, 2020. 104 с.

Текст: переглянути

У посібнику розкрито психолого-педагогічні аспекти становлення й розвитку навички читання молодших школярів на різних етапах навчання у початковій школі. Проаналізовано типові та індивідуальні труднощі навчання читання учнів, пов’язані з функціональною незрілістю у дітей пізнавальних процесів та окремими соціальними чинниками.

Для подальшого розвитку та удосконалення технічної і смислової сторін навички читання у молодших школярів обґрунтовано організаційно-педагогічні умови, запропоновано систему вправ і завдань для подолання труднощів читання, зумовлених особливостями мовленнєвого розвитку учнів, зорового сприймання та різних властивостей уваги; завдання з формування початкових умінь переглядового виду читання.


Кількість переглядів - 1785


Назад до розділу