Переможці конкурсу НАПН України на кращі наукові роботи, створені в 2024 році, у номінації «Краща монографія» було відзначено дипломами ІІ ступеня за монографію «Державно-громадське управління закладами загальної середньої освіти на засадах суб’єктної партнерської взаємодії»

Серед переможців конкурсу НАПН України на кращі наукові роботи, створені в 2024 році, у номінації «Краща монографія» було відзначено дипломами ІІ ступеня за монографію «Державно-громадське управління закладами загальної середньої освіти на засадах суб’єктної партнерської взаємодії» її авторів:

Онаць Олену Миколаївну, кандидата педагогічних наук, старшого наукового співробітника завідувача відділу економіки та управління загальною середньою освітою Інституту педагогіки НАПН України;

Саух Ірину Василівну, доктора економічних наук, професора, головного наукового співробітника відділу економіки та управління загальною середньою освітою Інституту педагогіки НАПН України;

Чижевського Бориса Григоровича, кандидата педагогічних наук, провідного наукового співробітника відділу економіки та управління загальною середньою освітою Інституту педагогіки НАПН України;

Попович Лідію Миколаївну, наукового співробітника відділу економіки та управління загальною середньою освітою Інституту педагогіки НАПН України;

Данко Антоніну Юріївну, наукового співробітника відділу економіки та управління загальною середньою освітою Інституту педагогіки НАПН України.

Щиро вітаємо авторів та бажаємо нових творчих наукових звершень!

Пропонуємо ознайомитися з короткою анотацією монографії.

У монографії обґрунтовано, що державно-громадське управління освітою і закладами загальної середньої освіти є основним вектором демократизації державної освітньої політики; представлено теоретико-методологічні засади, проблеми і особливості державно-громадського управління закладами загальної середньої освіти на засадах суб’єктної партнерської взаємодії; висвітлено сутність, типові ознаки, зміст та особливості дефініції «cуб’єктна партнерська взаємодія» й доведено доцільність її впровадження у системі державно-громадського управління як інновації; представлено результати дослідження державно-приватної партнерської взаємодії як умови успіху; психологічні аспекти педагогіки партнерської взаємодії суб’єктів державно-громадського управління закладами загальної середньої освіти; креативність як основний ресурс державно-громадського управління, як ключову компетентність і інтегральний результат якості управлінського процесу в освітній сфері; презентовано прогностичну концептуальну модель і субмоделі розробленої системи державно-громадського управління закладами загальної середньої освіти на засадах суб’єктної партнерської взаємодії в умовах децентралізації.

Монографія розрахована на науковців, керівників закладів освіти, педагогічних працівників, керівних кадрів різних ієрархічних рівнів управління, державних службовців і представників об’єднаних територіальних громад, викладачів інституцій післядипломної освіти й громадських інститутів, діяльність яких пов’язана із управлінням загальною середньою освітою; студентів, докторантів і аспірантів, які досліджують проблеми управління освітою і його реформування на інноваційних засадах.

Текст монографії розміщено  в електронній бібліотеці НАПН України та електронній бібліотеці  Інституту педагогіки НАПН України.