28–29 серпня відділ математичної та інформатичної освіти Інституту педагогіки НАПН України організував для 72 вчителів математики з різних областей України воркшоп з Ларисою Букалов (авторкою американських підручників і посібників, викладачкою математики в Bayside High School та методики навчання математики в Touro University (Нью-Йорк), офіційним представником Математичної Асоціації Америки (MAA) в Україні).
Пані Лариса поділилася з українськими учителями своїм досвідом подолання у учнів навчальних втрат з математики після пандемії COVID-19.
Говорили про:
- про стан освітніх втрат в Україні та Сполучених Штатах Америки;
- про інструменти вимірювання навчальних втрат з математики;
- про шляхи подолання навчальних втрат з математики;
- про українські і американські підручники з математики.
Детально на прикладах розглядалось диференційоване та персоналізоване навчання математики.
Вчителі також дізнались про багаторівневу систему підтримки MTSS, можливості швидкого створення багаторівневих завдань з математики та формувальне оцінювання тестів з математики.
Вчителі у групах обговорювали диференційоване навчання, можливі формати домашніх завдань, контрольних робіт, завдань на уроках, таких, що сприяли б подоланню навчальних втрат учнів.
2 дні воркшопу були насичені прикладами.
Тепер у вчителів математики експериментальних майданчиків Інституту педагогіки перед початком навчального року є низка ідей щодо можливих інструментів вимірювання і подолання навчальних втрат учнів.