Працівники відділу моніторингу та оцінювання якості загальної середньої освіти Інституту педагогіки НАПН активно долучаються до різноманітних заходів щодо розвитку професійної компетентності та практичних навичок педагогічних працівників та публічних службовців у сфері освіти, особливо в умовах воєнного стану.
У межах співробітництва з ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України Лукіна Тетяна Олександрівна – головний науковий співробітник відділу моніторингу та оцінювання якості загальної середньої освіти Інституту педагогіки НАПН України, доктор наук з державного управління, професор взяла участь у проведенні серії навчальних занять для державних службовців, посади яких віднесено до категорій посад «Б» і «В», та посадових осіб місцевого самоврядування за професійною (сертифікатною) програмою підвищення кваліфікації «Публічне управління розвитком системи освіти».
Лукіна Т. О. 28 вересня та 3 жовтня 2023 року прочитала лекції та провела практичні /семінарські заняття на теми:
- «Забезпечення якості освіти як напрям професійної діяльності публічного службовця»; «Менеджмент ділового спілкування в професійній діяльності публічних службовців»; «Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти як основа ефективного менеджменту»;
- «Системи забезпечення якості освіти у ЄС: досвід та перспективи для України».
Завдання забезпечення якості освіти є одним з пріоритетних напрямів освітньої політики та діяльності органів державного управління освітою та системи місцевого самоврядування в Україні. Ефективність реалізації цього завдання значною мірою залежіть від рівня професійної компетентності публічних службовців і педагогів.
Слухачі мали можливість обговорити завдання та окреслити особливості реалізації їх професійної діяльності щодо забезпечення якості освіти з урахуванням потреб і викликів в умовах війни; докладно проаналізували технологію створення внутрішніх систем забезпечення якості освіти, оцінили недоліки і переваги різних підходів і моделей самооцінювання якості освіти в освітньому закладі, ознайомилися із зарубіжним досвідом формування систем забезпечення якості освіти. Особливий інтерес викликали питання організації ефективного ділового спілкування в професійній діяльності публічних службовців.
Здобувачі висловили своє задоволення змістом та методикою проведення навчальних занять, підкреслили високий професіоналізм лектора.