Розвиток професійної компетентності державних службовців у сфері освіти

Однією з умов ефективного впровадження державної політики у сфері освіти є високий професіоналізм і професійна компетентність не лише керівників закладів освіти та викладачів, а й державних службовців, місія яких полягає у забезпечені умов для реалізації завдань розвитку освітньої галузі.

Традиційно працівники відділу моніторингу та оцінювання якості загальної середньої освіти Інституту педагогіки НАПН активно долучаються до різноманітних заходів щодо розвитку професійної компетентності та практичних навичок педагогічних працівників та публічних службовців у сфері освіти, особливо в умовах воєнного стану.

У межах співробітництва з ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України Лукіна Тетяна Олександрівна – головний науковий співробітник відділу моніторингу та оцінювання якості загальної середньої освіти Інституту педагогіки НАПН України, доктор наук з державного управління, професор взяла участь у проведенні серії навчальних занять для державних службовців, посади яких віднесено до категорій посад «В за професійною (сертифікатною) програмою підвищення кваліфікації «Професійний розвиток державного службовця з питань управління у сфері освіти».

Лукіна Т.О. упродовж 9-14 листопада 2023 року провела низку вебінарів на теми:

«Роль державної служби у забезпеченні якості освіти»; «Культура ділового спілкування в професійній діяльності публічних службовців»; «Виклики та перспективи державного управління освітою» та «Кризовий менеджмент для підвищення ефективності професійної діяльності державних службовців у сфері освіти».

Під час занять слухачі активно обговорювали роль та значення державної служби у створенні умов для забезпечення та підвищенні якості освіти, аналізували проблемні ситуації, виклики та перспективи розвитку державного управління в світі та в Україні. Жваву дискусію викликали питання, що пов’язані із запровадженням принципів і технологій кризового менеджменту у сфері освіти та державного управління освітою. Слухачі характеризували наявні кризові ситуації, визначали процеси і фактори, що їх породжують, аналізували можливі наслідки. Великий інтерес викликала тема формування культури ділового спілкування державних службовців.

Здобувачі висловили своє задоволення змістом та методикою проведення навчальних занять, підкреслили високий професіоналізм лектора.

Серед відгуків щодо занять часто звучали:

Михайло Панченко: «Дякую, було дуже цікаво».

Наталія Шута: «Дякую за надзвичайно цікаву і корисну інформацію».

Марія Черкез: «Дуже цікаво та корисно. Дякую».

Тетяна Чмига: «Дякую! Перемог в усьому!».

«Дякуємо за цікаву і актуальну інформацію».

Віра Власова: «Дякую! Було цікаво і пізнавально».