Автор: за загальною редакцією О.М. Топузова ; укл. М.В. Головко.

Бібліографічний опис

Стан та шляхи підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти в Україні. Аналітико-методичні матеріали /кол. автор. ; за загальною редакцією О.М. Топузова ; укл. М.В. Головко. Київ : Інститут педагогіки НАПН України: Педагогічна думка, 2021. - 116 с.
https://doi.org/10.32405/978-966-644-605-6-116

Анотація

У виданні представлено аналітико-методичні матеріали, підготовлені співробітниками Інституту педагогіки НАПН України щодо стану, ключових проблем, тенденцій та механізмів розбудови шкільної природничо-математичної освіти в контексті реалізації Концепції Нової української школи та нових стандартів початкової і базової середньої освіти. Матеріали адресовані працівникам органів державного управління, керівникам та вчителям закладів загальної середньої освіти.

Переглядів: 345

Завантажити