У 2018 році в Інституті педагогіки виконувалося 21 наукове дослідження.
НАПРЯМ 1. Теорія і методологія педагогіки | |||
Тема НДР «Прогнозування розвитку загальної середньої освіти як рівневої системи» | Фундаментальне дослідження.Терміни виконання: 2016-2018 рр. | Проблема дослідження: Проектування педагогічних процесів і освітньо-виховних систем | Науковий керівник: Пузіков Д.О., к.пед.н., доцент |
НАПРЯМ 2. Розвиток світової і національних освітніх систем | |||
Тема НДР «Тенденції розвитку шкільної освіти в країнах ЄС, США та Китаї» | Фундаментальне дослідження.Терміни виконання: 2018-2020 рр. | Проблема дослідження: Порівняльні дослідження освіти, педагогіки | Науковий керівник: Локшина О.І., д.пед.н., проф. |
НАПРЯМ 3. Історія педагогіки. Порівняльна педагогіка | |||
Тема НДР «Процеси диференціації в шкільній освіті незалежної України (історико-аналітичний аспект)» | Фундаментальне дослідження.Терміни виконання: 2016-2018 рр. | Проблема дослідження: Розвиток змісту освіти в історико-педагогічному вимірі | Науковий керівник: Дічек Н.П., д.пед.н., проф. |
НАПРЯМ 3. Якість освіти. Інформаційне освітнє середовище | |||
Тема НДР «Методика державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання випускників гімназії» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2018-2020 рр. | Проблема дослідження: Контроль, діагностики й оцінювання результатів освітньої діяльності | Науковий керівник: Жук Ю.О., д.пед.н., доцент |
НАПРЯМ 4. Педагогіка і психологія освітнього процесу | |||
Тема НДР «Дидактичні засади реалізації педагогічних технологій в умовах профільного навчання» | Фундаментальне дослідження.Терміни виконання: 2018-2020 рр. | Проблема дослідження: Дидактичні моделі та педагогічні технології особистісно орієнтованого навчання | Науковий керівник: Васьківська Г.О., д.пед.н., ст.н.с. |
НАПРЯМ 7. Повна загальна середня освіта. Спеціалізована освіта | |||
Тема НДР «Методика компетентнісно орієнтованого навчання української мови учнів ліцею на рівні стандарту» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2018-2020 рр. | Проблема дослідження: Теорія і методика навчання різних предметів і курсів у початковій школі, гімназії і ліцеї, закладах спеціалізованої освіти | Науковий керівник: Голуб Н.Б., д.пед.н., проф. |
Тема НДР «Методика компетентнісно орієнтованого навчання української літератури в ліцеї» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2018-2020 рр. | Проблема дослідження: Теорія і методика навчання різних предметів і курсів у початковій школі, гімназії і ліцеї, закладах спеціалізованої освіти | Науковий керівник: Фасоля А.М., к.пед.н., ст.н.с. |
Тема НДР «Методика компетентнісно орієнтованого навчання мов та літератур національних меншин у ліцеї» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2018-2020 рр. | Проблема дослідження: Теорія і методика навчання різних предметів і курсів у початковій школі, гімназії і ліцеї, закладах спеціалізованої освіти | Науковий керівник: Курач Л.І., к.пед.н., ст.н.с. |
Тема НДР «Методичні засади компетентнісно орієнтованої історичної та громадянської освіти в ліцеї» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2018-2020 рр. | Проблема дослідження: Теорія і методика навчання різних предметів і курсів у початковій школі, гімназії і ліцеї, закладах спеціалізованої освіти | Науковий керівник: Ремех Т.О., к.пед.н. |
Тема НДР «Науково-методичне забезпечення компетентнісно орієнтованого навчання економіки та географічних курсів економічного спрямування в гімназії та ліцеї» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2018-2020 рр. | Проблема дослідження: Теорія і методика навчання різних предметів і курсів у початковій школі, гімназії і ліцеї, закладах спеціалізованої освіти | Науковий керівник: Надтока О.Ф., к.пед.н., ст.н.с. |
Тема НДР «Методика компетентнісно орієнтованого навчання фізики в гімназії» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2018-2020 рр. | Проблема дослідження: Теорія і методика навчання різних предметів і курсів у початковій школі, гімназії і ліцеї, закладах спеціалізованої освіти | Науковий керівник: Непорожня Л.В., к.пед.н., ст.н.с. |
Тема НДР «Методика компетентнісно орієнтованого навчання математики в ліцеї на рівні стандарту» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2018-2020 рр. | Проблема дослідження: Теорія і методика навчання різних предметів і курсів у початковій школі, гімназії і ліцеї, закладах спеціалізованої освіти | Науковий керівник: Бурда М.І., д.пед.н., проф. |
Тема НДР «Методика компетентнісно орієнтованого навчання інформатики в ліцеї на рівні стандарту» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2018-2020 рр. | Проблема дослідження: Теорія і методика навчання різних предметів і курсів у початковій школі, гімназії і ліцеї, закладах спеціалізованої освіти | Науковий керівник: Лапінський В.В., к.фіз.-мат.н., доцент |
Тема НДР «Інтеграція змісту профільної освіти як засіб формування в учнів наукової картини світу» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2018-2020 рр. | Проблема дослідження: Теорія і методика інтеграції змісту загальної середньої та професійної освіти | Науковий керівник: Ільченко В.Р., д.пед.н., проф. |
Тема НДР «Науково-методичне забезпечення варіативного складника змісту профільного навчання технологій у професійному ліцеї» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2018-2020 рр. | Проблема дослідження: Теорія і методика навчання різних предметів і курсів у початковій школі, гімназії і ліцеї, закладах спеціалізованої освіти | Науковий керівник: Тарара А.М., к.фіз.-мат.н., ст.н.с., доцент |
НАПРЯМ 13. Управління та економіка освіти | |||
Тема НДР «Організаційно-педагогічні та економічні засади функціонування опорних закладів освіти як центрів управління в умовах децентралізації» | Фундаментальне дослідження.Терміни виконання: 2018-2020 рр. | Проблема дослідження: Взаємодії суб’єктів державно-громадського управління в умовах децентралізації функціонування опорних закладів освіти і об’єднаних територіальних громад | Науковий керівник: Калініна Л.М., д.пед.н., проф. |
НАПРЯМ 23. Теорія і методика шкільного навчання | |||
Тема НДР «Дидактико-методичний супровід компетентнісно орієнтованого навчання у початковій школі» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2017-2019 рр. | Проблема дослідження: Теорія і методика навчання різних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах | Науковий керівник: Онопрієнко О.В., к.пед.н., ст.н.с. |
Тема НДР «Дидактико-методичне забезпечення навчання української мови й літературного читання у 5 класі шкіл із національними мовами викладання» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2016-2018 рр. | Проблема дослідження: Дидактичні і методичні проблеми мовної освіти в умовах поліетнічного середовища | Науковий керівник: Петрук О.М., к.пед.н., ст.н.с. |
Тема НДР «Дидактичні та методичні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2017-2019 рр. | Проблема дослідження: Теорія і методика навчання різних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах | Науковий керівник: Редько В.Г., д.пед.н., доцент |
Тема НДР «Науково-методичні засади компетентнісно орієнтованого навчання біології і хімії в основній школі» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2016-2018 рр. | Проблема дослідження: Теорія і методика формування ключових і предметних компетентностей школярів у навчальному процесі | Науковий керівник: Матяш Н.Ю., к.пед.н., ст.н.с. |
Тема НДР «Науково-методичне забезпечення допрофесійної підготовки старшокласників» | Прикладне дослідження.Терміни виконання: 2016-2018 рр. | Проблема дослідження: Теоретичні і методичні засади реалізації профорієнтаційної функції шкільної освіти | Науковий керівник: Доротюк В.І., к.псих.н., ст.н.с. |