ORCID

Вороніна-Пригодій Дар’я Анатоліївна, науковий співробітник відділу порівняльної педагогіки Інституту педагогіки НАПН України.

Коло наукових інтересів: порівняльна педагогіка, освітні реформи та інновації у країнах ЄС, забезпечення якості та доступності шкільної освіти, міжкультурна комунікація, управління зарубіжними освітніми системами.

Творчий шлях. Закінчила Національний університет біоресурсів та природокористування України, гуманітарно-педагогічний факультет (2015 р.). Викладач англійської мови за професійним спрямуванням у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова (2019-2021 рр.). Викладач у реалізації освітніх програм з підготовки магістрів та аспірантів в Інституті професійної освіти НАПН України (2019-2024 рр.). Науковий співробітник лабораторії зарубіжних систем професійної освіти і навчання Інституту професійної освіти НАПН України (2022-2024). Національний експерт з акредитації Кваліфікаційних центрів (2022 р.).

Виконавець наукового дослідження (2022-2024) за темою «Тенденції розвитку державно-приватного партнерства у сфері професійної (професійно-технічної) освіти» (0122U000539). Виконавець наукового дослідження «Інтеграційні процеси у світовій, європейській і національних системах загальної середньої освіти» (2024-2025).

Учасник міжнародного проєкту (2022-2024) Програми Європейського Союзу Еразмус+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні» (PAGOSTE) 609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP.