Автор: О. Малихін, Н. Арістова, С. Алєксєєва
Бібліографічний опис
Малихін О. В., Арістова Н. О., Алєксєєва С. В. Індивідуалізація навчання як засіб компенсації освітніх втрат учнів закладів загальної середньої освіти в умовах воєнного стану та повоєнний час: методичні рекомендації. [Електронне видання]. Київ. Інститут педагогіки НАПН України. 2023. 59 с.
https://doi.org/10.32405/978-966-644-720-6-2023-59
Анотація
У методичних рекомендаціях обґрунтовано технології індивідуалізації навчання як засіб компенсації освітніх втрат учнів закладів загальної середньої освіти в умовах воєнного стану. Представлено індивідуалізовані дидактичні (психолого-дидактичні) впливи, спрямовані на компенсацію освітніх втрат учнів в умовах воєнного стану й у повоєнний час, які мають реалізовуватися на мотиваційному, організаційному, змістовому, діяльнісному та рефлексійному рівнях. Методичні рекомендації будуть корисними керівникам і вчителям закладів загальної середньої освіти; науковим і науково-педагогічним працівникам у сфері загальної середньої, післядипломної освіти й освіти дорослих; аспірантам; докторантам; державним службовцям системи управління освітою.
Переглядів: 282
Завантажити