Автор: Бурда М. І., Васильєва Д. В.
Бібліографічний опис
Бурда М. І., Васильєва Д. В. Особливості навчання математики в умовах воєнного стану (методичні рекомендації). Математика в рідній школі. 2022. № 4. С. 6–15.
Анотація
У методичних рекомендаціях розглядаються форми, методи і засоби навчання математики в умовах війни. Враховуючи особливі освітні умови (місце перебування учасників навчального процесу, їх емоційний стан, рівень безпеки освітнього середовища, рівень психологічної підтримки учнів та ін.), наведено поради щодо організації дистанційного та змішаного навчання математики: вироблення алгоритму дій у разі повітряної тривоги; використання асинхронної і синхронної складової уроку; врахування особливостей навчальної діяльності учнів; укрупнення навчального матеріалу та блочне його компонування; інтеграція змісту; візуалізація навчальних текстів (використання комп’ютерних презентацій, відео, програмних засобів навчального призначення), розв’язання математичних задач і задач практичного змісту розглядати як взаємно обернену діяльність; використання вправ для стабілізації емоційного стану, на розпізнавання, завдань на встановлення відповідностей тощо. Поданий матеріал супроводжується конкретними прикладами організації навчання математики, які можуть використовуватись в реальному освітньому процесі. Рекомендовано вчителям математики, методистам, науковцям, а також викладачам методик навчання математики закладів вищої педагогічної освіти.
Переглядів: 493